Uoči polaska u Rusiju izborniku hrvatske nogometne reprezentacije Zlatku Daliću uručena je knjiga pod naslovom ‘Što bi dao’, u kojoj su navijači ‘vatrenih’ otkrili što bi sve dali da Hrvatska postane prvak svijeta.
Navijačku kampanju lansirali su Ožujsko pivo i agencija Degordian, a navijači su svoje prijedloge, fotografije i tekstove mogli slati na internetsku adresu www.stobidao.ozujsko.com. Oni najbolji su zabilježeni u knjizi koja je uručena našoj reprezentaciji prije odlaska u Rusiju.
“Bilo je puno prijava, mnoge su smiješne, bilo je i emotivnih. Bilo je i stranaca. Javio nam se jedan navijač iz Brazila koji se odriče svoje kuće,” kazala je Dijana Jokić, menadžerica za korporativne poslove Zagrebačke pivovare.
Bilo je tu svega. Mnogi navijači bi se odrekli svojih punica, jedna je gospođa ponudila svojeg supruga, jedan je navijač ponudio oldtimer, drugi bi se odrekao svoje parkirne karte. Nudi se i vikendica na Mrežnici, kolekcija stripova Alan Ford, potpisani dres Dražena Ladića, bicikl, klima uređaj, knjiga Luka Modrić…
U kampanju su se uključile i poznate osobe, pa smo tako čuli da bi Miroslav Blažević dao život, Slavko Goluža olimpijsku medalju, dok je Robert Knjaz poručio kako će godinu dana nositi ‘fudbalerku’.
Tekst se nastavlja ispod oglasa