Vrbanović: Obećanja bez pokrića ništa ne koštaju

Foto: snimka zaslona

Izvršni direktor Hrvatskog nogometnog saveza Damir Vrbanović ekskluzivno je razgovarao s HRT-ovim novinarom Krešimirom Gotlinom o predizbornoj kampanji u hrvatskom nogometu, koja će kulminirati 22. prosinca, ali i o televizijskim pravima za EP 2020., koja HRT nije uspio dobiti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jako mi je drago da se pojavio Dario Šimić, da su se pojavili bivši igrači i profesionalci koji su ostvarivali uspjehe igrajući nogomet, a danas se žele kao poslovni ljudi uključiti u nogometnu organizaciju. Meni je to drago, ali za sve ima put, mjesto i vrijeme. Razumijem da im je ovog časa vrlo atraktivan put da postanu važne figure hrvatskog nogometa, pa da kroz tu funkciju spoznaju stvari koje su trenutno bitne u našem nogometu, ali mislim da bi bilo normalnije da su se aktivirali kroz nogometnu organizaciju, ili kroz klubove ili kroz županijske saveze ili druge nogometne institucije, pa da su kroz to došli u HNS. No što je tu je, to je njihov odabir. Izbori 22. prosinca će reći što hrvatska javnost misli o svemu tome, kaže Vrbanović.

Osvrnuo se potom na najave Šimićeve kampanje o medu i mlijeku, iako i druga strana, na kojoj je Vrbanović, svašta obećava: Kad govorimo o uštedama prvenstveno treba poznavati financijsko poslovanje HNS-a, izbore financiranja, prihode i rashode. Nije tako jednostavno, nije prihvatljivo paušalno govoriti o nekakvim iznosima koji lijepo zvuče, ali objektivno nemaju jako pokriće. HNS skrbi o 20-ak reprezentacija, od čega samo jedna, i to samo ako ode na veliko natjecanje, skrbi i donosi prihod, a sve ostale su samo trošak. Nemamo nikavih prihoda od njih, marketing u našem sportu je bijedan i jadan, da ne može biti gori. Ovdje novca za marketing nema, od televizijskih prava isto, to je centralizirano ili vrlo malo. Ostaje prihod od ulaznica, dvije-tri utakmice godišnje, a sve ostalo je ispod prosjeka. Dolazimo do toga da UEFA ima određene fondove, od toga su sredstva za Svetice, za terene, prema tome nema novog novca. Štediti se naravno može, ali ako štedite na mladim kategorijama, na operativi, na bazi, onda gubite smisao poslovanja. Ja ne vidim tu ogromne uštede, ne vidim otkud taj novac i čini mi se da se radi o predizbornoj kampanji, u kojoj se lako može nešto obećati bez velikog argumenta, bez pokrića. Znate onu poznatu, da tri puta možete bez velike štete govoriti neistine – prije prve bračne noći, poslije lova i u predizbornoj kampanji, ne košta vas ništa reći nešto bez pokrića, zaključio je Vrbanović.

 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

O televizijskim pravima za EP 2020. kaže:

To je direktna pogodba između televizijske kuće i UEFA-e, žao mi je ako je to istina, da reprezentacija neće biti na nacionalnom kanalu. Ne znam gdje je puklo. Hrvatska nogometna vrsta je nacionalna svetinja, proizvod na koji možemo biti maksimalno ponosni i žao mi je da gledatelji diljem Hrvatske neće moći gledati utakmice na nacionalnom programu. Živimo u brutalnom svijetu profita i zarade, osobno mislim da to nije dobro za nogomet, ali nije to u našoj domeni.

Za kraj je obećao: Prema sadašnjim idejama bit će saniran teren u Puli, u Kranjčevićevoj, koja ugošćuje dva prvoligaša, Zaprešić, Osijek, Koprivnica i Vinkovci. Time bi, uz adekvatan teren na Maksimiru, na Rujevici i na Poljudu, imali Prvi HNL u idealnim uvjetima i ne bi ovisili o vremenskim prilikama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.