Zidane odlučio pružiti još jednu priliku ”najvećem promašaju u povijesti Reala”

Foto: fah

Prema pisanju španjolskih medija srpski reprezentativac Luka Jović ipak ostaje u Realu. Naime, sve donedavno izgledalo je kako će ”najveći promašaj u povijesti Reala” napustiti Santiago Bernabeu već ovog ljeta. Međutim, došlo je do preokreta, trener madridskog kluba, Zinedine Zidane, odlučio je da će u sezoni koja je tek počela pružiti još jednu priliku ”nestašnom Srbinu”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Donedavno su se kroz medije provlačile priče o navodnom nezadovoljstvu Jovića i želji da napusti Real kako bi otišao u klub u kojem će ipak više igrati, međutim, od toga, barem do zime, neće biti ništa. Naime, Jović nema koristi od sjedenja na klupi, a Real, koji ga je skupo platio, još manje.

Podsjetimo, srpski nogometaš došao je kao veliko pojačanje prošle godine na Santiago Bernabeu. Jović je u Madrid stigao iz Frankfurta, odnosno Eintrachta, za 60 milijuna eura, no osim tu i tamo ponekog skandala nije pokazao ništa zbog čega su ga neki mediji u Španjolskoj proglasili ”najvećim promašajem u Realovoj povijesti”, a ta je povijest izuzetno duga.

Jović je nastupio 27 puta za Kraljevski klub te je zabio dva gola, ovo što mu je Zidane ponudio posljednja je prilika, i sve ostaje na Joviću.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.