CNN-ova medicinska analitičarka koja je žestoko zagovarala nošenje zaštitnih maski sada priznaje da je to štetilo razvoju njezina sina.
CNN-ov medicinska analitičarka dr. Leana Wen, koja je dvije godine bila jedna od najžešćih zagovornica maski i maski u školama, sada priznaje da je tjeranje djeteta da ih nosi štetilo njegovu razvoju.
Wen je prije nekoliko mjeseci počela priznavati da maske ne djeluju na zaustavljanje širenja COVID-a, nadalje izjavljujući da bi se “odluka o nošenju maske trebala prebaciti s vladina mandata na osobni izbor”.
“The science has changed.” @DrLeanaWen explains why she supports lifting some pandemic restrictions and thinks the decision to wear a mask should shift from a government mandate to an individual choice. pic.twitter.com/vaiybBBF2b
Tekst se nastavlja ispod oglasa— Anderson Cooper 360° (@AC360) February 8, 2022
Zagovarala segregaciju
Još prije dva mjeseca Wen je nagovarala Bidenovu administraciju da “dodatno ograniči aktivnosti necijepljenih”.
Wen je također zagovarala segregirano društvo, te je okrivila ljude koji se nisu cijepili za širenje COVID-19 dok je tvrdila da “ne možemo vjerovati necijepljenima”.
> Maske u školi – kakvu zaštitu uopće pružaju?
> Prof. Vrček: ‘Za djecu virus nije rizik, ali maska je’
> Ozbiljna opasnost za djecu: Najkompetentnija znanstvena studija o štetnosti zaštitnih maski
Wen je također pozvala da se “oteža ljudima da ostanu necijepljeni” ograničavanjem njihovih društvenih sloboda.
Također je izjavila da djecu koja se vraćaju u školu treba prisiliti da nose zaštitne maske za lice i trebaju biti podvrgnuta tjednim testovima na COVID dok ne budu potpuno cijepljena.
Nošenje maski djece ima previše nedostataka
Sada, međutim, Wen kaže da nošenje maski za djecu ima previše nedostataka.
U autorskom tekstu za The Washington Post, Wen navodi “Postalo je jasno da cilj kojem sam se nadala – obuzdavanje bolesti COVID-19 – nije dostižan. Koronavirus će ostati oko nas.”
“S ovim novim, neodređenim vremenskim okvirom, računica koristi i rizika dramatično se promijenila. Bila sam voljna ograničiti aktivnosti svoje djece na godinu ili dvije, ali ne na cijelo djetinjstvo”, nastavlja ona.
Many on Twitter have asked–how did I go from being extremely cautious with #covid19 precautions for nearly two years to now resuming pre-pandemic activities, including not masking my young kids at school?
Tekst se nastavlja ispod oglasaI explain in this @postopinions column ?: https://t.co/3UGUxWvCH7
— Leana Wen, M.D. (@DrLeanaWen) August 23, 2022
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Wen također priznaje da je “maskiranje naštetilo jezičnom razvoju našeg sina, a ograničavanje dječjih izvanškolskih programa i društvenih interakcija negativno bi utjecalo na njihovo djetinjstvo i ometalo moju i suprugovu radnu sposobnost.”
Golemi štetni učinci na djecu
Kao što smo već naglasili, izolacija i nošenje maski posebno su imali goleme štetne učinke na djecu.
Studija provedena u Britaniji otkrila je da mnoga djeca koja kreću u osnovnu školu imaju ozbiljno nerazvijene verbalne vještine, pri čemu mnoga ne znaju ni izgovoriti vlastito ime.
Prema riječima logopeda, nošenje maski uzrokovalo je 364 % porast upućivanja beba i male djece na njihove tretmane.
Druga je studija otkrila kako su prosječni IQ rezultati male djece rođene tijekom pandemije pali za čak 22 boda, dok su verbalne, motoričke i kognitivne performanse umanjene kao rezultat karantene.
Studija objavljena u časopisu Royal Society Open Science otkrila je da su karantene u Velikoj Britaniji uzrokovale kliničku depresiju oko 60 000 djece.
Zaostaci u učenju
Brojke pokazuju da je prošle godine 400.000 britanske djece upućeno stručnjacima za mentalno zdravlje zbog poremećaja prehrane i samoozljeđivanja.
Stručnjaci za obrazovanje ustvrdili su da je prisiljavanje školske djece na nošenje maski za lice izazvalo dugotrajnu psihičku traumu.
Izvješće Ofsteda također upozorava na ozbiljna kašnjenja u učenju uzrokovana restrikcijama karantene.
“Djeca koja napune dvije godine cijeli život su okružena odraslima koji nose maske i stoga nisu mogli redovito gledati pokrete usana ili oblik usta”, stoji u izvješću.
Druga studija iz Njemačke otkrila je da je sposobnost čitanja djece naglo pala u usporedbi s vremenima prije COVID-a zahvaljujući politici karantena koja je dovela do zatvaranja škola.
Tekst se nastavlja ispod oglasaA speech therapist says her clinic has seen a "364% increase in patient referrals of babies and toddlers"
"For some kids, they can workaround the mask and still learn to speak perfectly fine, but for others, it can cause speech delays" pic.twitter.com/3YsWJIEpDU
— The Post Millennial (@TPostMillennial) January 26, 2022
Izvor: narod.hr