Na jednom čvorištu u američkom Chicagu dnevno prođe više od 350 vlakova, a tvrtka koja ga održava, Metro, nosi se sa raznim izazovina. Jedan od njih je zima, odnosno to su iznimno niske temperature kad se zamrzne i potočić, a zeko traži svoju mamu. Skretnice na tom čvoršitu originalno su postavljene još 1930. godine i uz česte servise još su u funkciji.
U surovim zimama Srednjeg zapada (prosječne temeperature su gotovo – 9 stupnjeva), stari sustav suočava se s velikim rizikom od zamrzavanja, što bi moglo poremetiti cijeli promet i nanijeti višemilijunsku štetu. Kako su u Metrou tome doskočili? Uz tračnice prolaze brojni plamenici na prirodni plin i željezničari ih jednostavno uključe i zapale.
Kad vrijeme to zahtijeva, operateri uključuju plin, ručno pale plamenike i prilagođavaju protok plina ovisno o uvjetima, piše Revija HAK. Zbog ove metode odmrzavanja potrebno je zamijeniti nekoliko komponenti skretnice godišnje, ali šteta je mnogo manja nego da zbog leda stane cijeli promet zimi.