Kako se u Chicagu bore s ledom na prugama? Plinskim plamenicima!

Foto: Snimka zaslona

Na jednom čvorištu u američkom Chicagu dnevno prođe više od 350 vlakova, a tvrtka koja ga održava, Metro, nosi se sa raznim izazovina. Jedan od njih je zima, odnosno to su iznimno niske temperature kad se zamrzne i potočić, a zeko traži svoju mamu. Skretnice na tom čvoršitu originalno su postavljene još 1930. godine i uz česte servise još su u funkciji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U surovim zimama Srednjeg zapada (prosječne temeperature su gotovo – 9 stupnjeva), stari sustav suočava se s velikim rizikom od zamrzavanja, što bi moglo poremetiti cijeli promet i nanijeti višemilijunsku štetu. Kako su u Metrou tome doskočili? Uz tračnice prolaze brojni plamenici na prirodni plin i željezničari ih jednostavno uključe i zapale.

Kad vrijeme to zahtijeva, operateri uključuju plin, ručno pale plamenike i prilagođavaju protok plina ovisno o uvjetima, piše Revija HAK. Zbog ove metode odmrzavanja potrebno je zamijeniti nekoliko komponenti skretnice godišnje, ali šteta je mnogo manja nego da zbog leda stane cijeli promet zimi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.