Sve više zemalja prizemljuje zrakoplove modela Boeing 737 MAX 8

Foto: acefitt from Calgary, Alberta, Canada, commons.wikimedia.org

Velika Brtianija, Njemačka, Francuska i Irska zadnje su u nizu država koje su u utorak poslije podne objavile da zatvaraju svoj zračni prostor za zrakoplove modela Boeing 737 MAX 8 nakon fatalnog pada putničkog zrakoplova takvog tipa u nedjelju na letu iz Adis Abebe za Keniju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Britansko civilno zrakoplovstvo pozorno prati situaciju (…) kao mjeru opreza objavilo je uputstva da se obustave svi komercijalni putnički letovi bilo kojeg operatora u dolasku, polasku ili tranzitu zračnog prostora Ujedinjene Kraljevine”, priopćeno je.

Agencija Bloomberg objavio je, pozivajući se na neimenovani izvor, da Agencija za sigurnost zračnog prometa Europske unije također priprema privremeno prizemljiti zrakoplove Boeing 737 MAX.

Nešto ranije odluku o prizemljenju objavila je i norveška kompanija Norwegian Air, prema savjetu europskih regulatora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prijevoznici prizemljuju Boeingove zrakoplove 737 Max 8 nakon druge nesreće u 5 mjeseci

Njemački ministar objavio je da Njemačka zatvara svoj zračni prostor za Boeing 737 MAX 8, prenosi agencija Reuters

Francuska i Irska također su odlučile prizemljiti zrakoplove tog modela.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njemačka grupa TUI, najveća grupa za putovanja i turizam na svijetu, obustavlja sve letove putničkim zrakoplovom modela Boeing 737 MAX 8, objavio je glasnogovornik tvrtke, prenosi agencija dpa.

U ponedjeljak su Kina i Indonezija prizemljile svoje zrakoplove tog modela u floti svojih avioprijevoznika.To su učinile kompanije Air China, China Eastern Airlines, Kunming Airlines i China Southern Airlines. U Kini je u prometu više od 90 zrakoplova tipa Boeing 737 Max 8.

Singapur i Australija privremeno su obustavile promet svih tipova zrakoplova 737 MAX, što je učinila i etiopska zrakoplovna tvrtka Ethiopian Airlines čiji se zrakoplov srušio u nedjelju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prizemljiti svoja dva zrakoplova tog modela odlučila je i južnokorejska niskotarifna kompanija Eastar Jet.

Boeing je ponovio da je istraga o uzrocima pada zrakoplova u ranoj fazi i nema osnove na temelju koje bi dao nove smjernice operatorima.

Agencija Reuters donosi pregled odluka pojedinih zračnih prijevoznika prema modelu Boeing 737 MAX iz kojeg je razvidno da su zasad nisu sve aviokompanije odlučile prekinuti promet modelom Boeing 737 MAX.

Air Canada je objavila da je ponudila pomoć i “pozorno prati istragu”, te da u svojoj floti imamo 24 zrakoplova takvog tipa od 2017. i da su oni pokazali “odlične performance u sigurnosti, pouzdanosti”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Amercian Airlines je objavio da ima puno povjerenje u taj model i da pozorno prati istragu, a puno povjerenje ima i američka kompanija Southwest Airlnies.

Brazil’s Air Travel Regulator odlučio je da neće prizemljiti taj model i da prati istragu.

Velika aviokompanija Turkish Airlines objavila je da je “njezin prioritet zračna sigurnost” i da pozorno prati situaciju.

Slično je priopćenje objavila agencija za civilno zrakoplovstvo Ujeidnjenih Arapskih Emirata.

Povjerenje u model obznanila je i aviokompanija Fiji Airways te FlyDubai.

Indijska opća uprava za civilno zrakoplovstvo (DGCA) najavila je da će dati dodatna uputstva za sigurnost leta indijskim zračnim prijevoznicima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.