Porukom “Birajmo što gledamo” Agencija za elektroničke medije i UNICEF pokreću nacionalnu kampanju za podizanje svijesti o medijskoj pismenosti.
Cilj je kampanje podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece, te o važnosti odabira medijskih sadržaja za djecu.
Kampanja je nastavak partnerstva AEM-a i UNICEF-a s ciljem unapređenja, ostvarivanja i zaštite prava djece u medijima.
Ravnateljica AEM-a Mirjana Rakić ustvrdila je da su edukacija i podizanje razine medijske pismenosti najbolji način za zaštitu djece od potencijalno štetnih medijskih sadržaja.
“O tome govore pozitivna iskustva drugih zemalja koje su veći naglasak stavljale na edukaciju nego na zabrane”, rekla je i ocijenila da je medijska pismenost danas vrlo važna, podjednako za djecu i odrasle. “Od lošeg, nekvalitetnog i potencijalno štetnog medijskog sadržaja najbolje se štitimo ako smo ga u stanju kritički promišljati”, naglašava Rakić.
Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: narod.hr/h
Photo: James Emery
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.