Počela kampanja za podizanje svijesti o medijskoj pismenosti

Porukom “Birajmo što gledamo” Agencija za elektroničke medije i UNICEF pokreću nacionalnu kampanju za podizanje svijesti o medijskoj pismenosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cilj je kampanje podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece, te o važnosti odabira medijskih sadržaja za djecu.

Kampanja je nastavak partnerstva AEM-a i UNICEF-a s ciljem unapređenja, ostvarivanja i zaštite prava djece u medijima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ravnateljica AEM-a Mirjana Rakić ustvrdila je da su edukacija i podizanje razine medijske pismenosti najbolji način za zaštitu djece od potencijalno štetnih medijskih sadržaja.

“O tome govore pozitivna iskustva drugih zemalja koje su veći naglasak stavljale na edukaciju nego na zabrane”, rekla je i ocijenila da je medijska pismenost danas vrlo važna, podjednako za djecu i odrasle. “Od lošeg, nekvalitetnog i potencijalno štetnog medijskog sadržaja najbolje se štitimo ako smo ga u stanju kritički promišljati”, naglašava Rakić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.