Očekuje se novi kolaps sa smećem u Zagrebu; u Čistoći ispravno tek 43 posto vozila?!

čistoći
Montaža: Narod.hr, izvor: Fah, snimka zaslona

Dok Grad Zagreb na čelu s Tomislavom Tomaševićem (Možemo) planira kupiti 15 novih kamiona za odvoz zagrebačkog smeća, a još 12 vozila unajmiti, Zdravko Stoilković, glavni povjerenik za Čistoću iz Samostalnog sindikata radnika upozorava da Čistoća ima dovoljno kamiona, no tek ih je 43 posto ispravno. Uz to Grad se pravda da je vozni park Čistoće star, no kako tvrdi Ivica Lovrić, bivši zagrebački pročelnik za obrazovanje, velik broj novih kamiona kupljen j 2018. i 2019. godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Grad Zagreb je odlučio nabaviti 15 novih kamiona. Oni će koštati 25,4 milijuna kuna bez PDV-a, a nabavit će se putem financijskog leasinga. Još 20 vozila će se unajmiti za 12 milijuna kuna (bez PDV-a), doznao je tportal.

Nije istina da zadnjih pet godina nije kupljen niti jedan kamion u Čistoći

Iz Grada stalno ponavljaju da pet godina nije kupljen niti jedan kamion za Čistoću, no Ivica Lovrić tvrdi 2018. kupljen je 60 novih vozila različite namjene, a u 2019. godini u Čistoću je stiglo 65 novih kamiona što dokazuje i video snimljen 15. srpnja 2019. godine.

”Gradonačelnik Zagreba Tomislav Tomašević nedavno je izjavio kako je Čistoća u problemima zato što se u posljednjih pet godina nije kupio nijedan novi kamion.
Ovo je još jedna u nizu laži s kojima se sustavno obmanjuje javnost od strane čelnika zagrebačke gradske uprave, a sve s ciljem kako bi se oslobodili svake odgovornosti na koju su se obvezali sugrađanima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Činjenica je da je za svoj 95. rođendan u lipnju 2018. Čistoća predstavila 60 novih vozila različite namjene, a u 2019. godini u Čistoću je stiglo 65 novih kamiona!

>Tomaševićev problem s otpadom: Hoće li nove kamione zagrebačka Čistoća dobiti tek za godinu dana?

Prava je istina da je Čistoća danas u problemima zato što vozni park Čistoće nije korektno održavan. Kako navode sami radnici Čistoće, u funkciji nije više od 40 posto kamiona’

> Raspad sistema u Čistoći: Tomaševićev šef podružnice priznaje da je kaos

Tekst se nastavlja ispod oglasa

> Lovrić objavljuje Tomaševićeve laži: Čistoća nije u problemima jer nema nove kamione, nego ih se u zadnjih godinu dana ne održava

Znamo da nije proveden natječaj za rezervne dijelove i da se kamioni ne održavaju godinu dana. Prošlu su zimu kamioni Čistoće vozili s ljetnim gumama – naravno da vozači ne žele raditi u takvim uvjetima i da zaposlenici odlaze, te je Čistoću napustilo više od 50 vozača i operativnih radnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Da stvar bude i gora, Čistoća je nedavno uzela u najam jedno vozilo za odvoz otpada, do 15. prosinca 2022., umjesto da održavaju vlastita vozila. Iako su gradskim vlastima puna usta priče o uštedama, najam tog vozila mjesečno stoji čak 32 tisuće kuna”, objavio je Lovrić u srpnju na Facebooku.

Stoilkovićo kamionima: Ispravnost vozila je na 43 posto

No, prema riječima Zdravka Stoilkovića, glavnog povjerenika za Čistoću iz Samostalnog sindikata radnika, u Čistoći je operativno tek 43 posto voznog parka.

‘Nabava uvijek dugo traje, no nejasno mi je zašto se unutar Čistoće ne poprave kamioni. Ispravnost je na 43 posto. Imate sigurno dovoljno kamiona koji se mogu popraviti da dođete do 70-75 posto ispravnosti vozila’, kazao je za Z1.

”Zbog nedostatka radnika i potrebnih resursa mi nismo u jedno vrijeme pružali uslugu…Sada se nešto popravio broj ispravnosti vozila i grad je relativno čist jer su naši sugrađani na godišnjim odmorima, no vraćanjem s godišnjih odmora scenarij će biti isti kao i na proljeće”, poručio je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.