Uklonili polarnog medvjeda s boca votke kako bi upozorili na klimatske promjene

Foto: fah

Kanadski proizvođač votke uklonio je s etikete jedne serije boca toga pića lik polarnog medvjeda kako bi potrošače natjerao da razmisle o učincima globalnog zatopljavanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Proizvođač Polar Ice Vodka u priopćenju je objasnio kako je želio da se potrošači upitaju gdje je nestao polarni medvjed i da ih se upozori na to kako će izgledati budućnost u kojoj će se smanjivati populacija polarnih medvjeda s topljenjem leda na Arktiku.

Očekuje se da će se populacija tih grabežljivaca smanjiti za više od 30 posto do polovice stoljeća sa smanjivanjem njihova staništa topljenjem arktičkog leda, pokazala je znanstvena studija objavljena 2015.

Polar Ice Vodka u kampanji se udružila s američkom organizacijom za zaštitu polarnih medvjeda Polar Bears International. “Nestanak polarnog medvjeda s boce služi kao dirljivi podsjetnik na gubitke s kojima smo suočeni ako ne poduzmemo akcije vezane uz klimu”, kazala je predsjednica američke organizacije Krista Wright.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U Kanadi živi dvije trećine globalne populacije polarnih medvjeda odnosno njih oko 16.000.

Znanstvenici predviđaju da će zbog klimatskih promjena odnosno porasta temperatura porasti i razine mora i tako se smanjivati raspoloživo kopno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.