Unatoč rastu prihoda, gubitak Twittera povećan

Twitter je izvijestio o snažnom rastu prihoda i broja korisnika u proteklom tromjesečju, no pritom je angažman korisnika smanjen, dok je gubitak povećan, pa je cijena dionice te društvene mreže oštro pala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U trećem je kvartalu broj aktivnih korisnika Twittera porastao za 23% u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 284 milijuna, nešto sporije u odnosu na prethodno tromjesečje, kada je, zahvaljujući svjetskom nogometnom prvenstvu u Brazilu, broj korisnika porastao za 24%.

U trećem su tromjesečju prihodi te društvene mreže porasli za 114%, na 361 milijun dolara. No, gubitak kompanije dosegnuo je 175 milijuna dolara, dok je u istom lanjskom razdoblju iznosio 64,6 milijuna dolara.

Pritom je za 7% palo prosječno vrijeme koje korisnici provode na toj društvenoj mreži, što je pokazatelj koji se pažljivo prati jer upućuje na angažman korisnika. A pad tog pokazatelja navodi na zaključak da kompanija ima poteškoća u održavanju interesa postojećih i privlačenju novih korisnika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Premda je izvršni direktor Twittera Dick Costolo poručio da je treći kvartal financijski bio vrlo uspješan, cijena dionice te društvene mreže potonula je jučer više od 9%, na 44 dolara.

Ulagače su, naime, razočarale i procjene Twittera da će u četvrtom tromjesečju ove godine ostvariti prihode između 440 i 450 milijuna dolara, što je manje od procjena analitičara, s obzirom da se radi o blagdanskom kvartalu, kada je potrošnja, kao i uporaba usluga kakve pruža Twitter najveća.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.