Staklenka Nutelle, sa imenom primatelja na etiketi, uspješno je iznenađenje ovog Božića i najprodavaniji proizvod u trgovinama u Melbournu.
Jedna od najvećih robnih kuća u Australiji, Myers, prodala je tijekom božićne kupovine u državi Victoria više od 400.000 personaliziranih staklenki tog omiljenog namaza od lješnjaka i čokolade.
Na etiketu, umjesto crveno-crnog loga Nutella, moglo se upisati bilo koje ime ili fraza. “To je idealan dar onome za koga je teško odabrati poklon ali i za one koji već sve ionako imaju. Ovo sigurno nemaju”, komentirali su zadovoljni trgovci.
NUTELLA under fire for refusing to put this girls name on jar https://t.co/F1uXvxjwDP pic.twitter.com/bY5d0MZNeI
Tekst se nastavlja ispod oglasa
— Nova 96.9 (@nova969) December 1, 2015
Kampanja je privukla pozornost medija u studenom kada je petogodišnjoj djevojčici odbijeno izdavanje natpisa jer joj je ime Isis, što je akronim za militante islamske države ISIS.
Na pokušaj upisivanja njezina imena reagiralo je računalo upozorenjem pa je voditelj trgovine odbio izdati etiketu.
#ICYMI: @NutellaGlobal Rejects Personalized Jar for Girl Named … Isis https://t.co/JUBg8XUgmd #EgyptologyFail pic.twitter.com/jWfLzgYpPy
— PRNewser (@PRNewser) December 2, 2015
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Izvor: Narod.hr/h
Photo: Janine, Flickr