Njemački proizvođač automobila Volkswagen u 2024. godini ostvario je lošije rezultate od očekivanih, prodavši samo 9 milijuna vozila, što je pad od 2,3 posto u odnosu na prethodnu godinu. Zabrinutost dodatno povećava činjenica da je prodaja u Kini također pala, za oko 10 posto.
Možda će vas zanimati
Njemačka autoindustrija: Zašto je došlo do krize u Volkswagenu i zašto je to važno?
Zašto je došlo do krize u Volkswagenu i zašto je ovaj brend bitan Njemicama.
Prodaja električnih baterija u Kini bilježi bolje rezultate
Prodaja električnih baterija u Kini bilježi bolje rezultate, s porastom od 8 posto u usporedbi s globalnim padom od 3,4 posto. Međutim, kompanija je odlučila poduzeti mjere štednje kako bi povećala dobit uslijed rastuće konkurencije i pada potražnje u industriji, te je prošle jeseni najavila planove za otpuštanje desetaka tisuća radnika.
Prodaja je bila pogođena sporijom od očekivane prodaje električnih vozila uslijed trenutne ekonomske nesigurnosti. Volkswagen planira lansirati još 30 modela ove godine. Istovremeno narudžbe u zapadnoj Europi porasle su za oko 88 posto u odnosu na prethodnu godinu, potaknute nekim novim modelima.
Možda će vas zanimati
Volkswagen: Ukidanje 35 000 radnih mjesta je 'dobra vijest'
Krajem listopada tvrtka je prvi put najavila plan zatvaranja najmanje tri pogona u Njemačkoj i smanjenja kapaciteta u svim preostalim tvornicama.
Njemačko gospodarstvo bilježi pad drugu godinu zaredom u 2024. godini
Prema izvješću Remix News-a, preliminarni podaci pokazuju da je njemačko gospodarstvo zabilježilo pad drugu godinu zaredom u 2024. godini. I premda Poljaci kupuju više njemačkih automobila, to nije nadoknadilo gubitke iz Kine.
Njemačka se suočava s nizom ekonomskih problema – od rekordnog broja bankrota ove godine, inflacije pa sve do otpuštanja radnika.
Podsjetimo, krajem prošle godine Volkswagen je postigao dogovor sa sindikatima koji predviđa ukidanje 35 000 radnih mjesta u Njemačkoj. Dogovor je postignut nakon višemjesečnih napetosti s radnicima zbog prijetnje zatvaranja njemačkih pogona i smanjenja plaća. To je izazvalo štrajk 100.000 radnika u prosincu.
Izvršni direktor Volkswagen Grupe Oliver Blume kazao je da je Volkswagen donio dobru odluku, a sindikalni vođe su je nazvali ”božićnim čudom”. Naime, riječ je o dugoročnom rješenju za industriju, kao i za čuvanje stotine tisuća radnih mjesta.
Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: narod.hr/Remix News