Završen proces prijave tražbina unutar postupka izvanredne uprave tijekom kojega je urudžbirano 8.148 pošiljki, a trenutno je digitalizirano 11.659 prijava tražbina, što čini otprilike 99 posto zaprimljenih prijava, izvijestili su u utorak iz Agrokora.
“Očekujemo da bi ukupna brojka tražbina mogla biti veća za otprilike stotinjak dodatnih tražbina. I u drugom dijelu procesa prijave sudjelovao je veliki broj vjerovnika koji su svoje tražbine prijavljivali sukladno zadanim procedurama i obrascima,“ rekla je izvršna direktorica u Agrokoru Marta Bogdanić.
Iz koncerna navode kako su svi vjerovnici intenzivno komunicirali s timom za prijavu tražbina te tako dobivali upute vezano za način prijave tražbina i način postupanja.
“Završetkom ovih procesa Agrokorova baza podataka o prijavljenim tražbinama sadrži potrebne informacije za daljnje procesuiranje i utvrđivanje tražbina. Zakonom predviđen rok za obradu i usklađivanje zaprimljenih tražbina vjerovnika povezanih i ovisnih društava je 60 dana, nakon čega slijedi objava utvrđenih iznosa tražbina na ploči Trgovačkog suda u Zagrebu”, zaključuju.