Dionice Coca Cole pogođene padom dobiti

Dionice Coca-Cole, svjetskog diva u proizvodnji pića, doživjele su najveći pad u posljednje dvije godine nakon što je dobit pala zbog manje prodaje u SAD-u i Europi, javlja BBC.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dobit Coca-Cole u četvrtom kvartalu pala je za 8,4% u odnosu na prethodnu godinu, na 1,7 milijardi dolara, procjenjuju analitičari.

Poslovni prihodi također su pali, djelomice zbog valutnih fluktuacija i prodaje postrojenja za punjenje boca u Brazilu i na Filipinima prošle godine.

Vrijednost na američkoj burzi pala je za čak 4,3% nakon objavljivanja zarade.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Generalni direktor Coca-Cole, Muhtar Kent, rekao je da nastoje „obnoviti zamah“ u svom poslovanju ove godine.

„Dok idemo naprijed u i dalje nesigurnoj globalnoj ekonomiji, dugoročni temelji koji pokreću naše poslovanje i industriju nisu se promijenili“, rekao je u izjavi.

„Rast srednje klase, veća urbanizacija i veća osobna potrošnja na tržištima diljem svijeta i dalje će poticati veću potražnju za našim pićima.“
Kofeinska injekcija?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Coca-Cola planira povećati svoju potrošnju na marketing kako bi potaknula prodaju, a istovremeno nastoji uštedjeti milijardu dolara u godišnjim troškovima do 2016. godine.

Ova kompanija sa sjedištem u Atlanti bavi se i proizvodnjom drugih napitaka, kao što su sokovi, čajevi i voda.

Prošlog je mjeseca kupila i udio u tvrtki Green Mountain Coffee Roasters za oko 1,25 milijardi dolara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Konkurent PepsiCo isto se muči sa slabijom prodajom gaziranih bezalkoholnih pića i prošli je tjedan najavio planove da zatvori postrojenja i poveća automatizaciju radi uštede, prenosi BBC.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.