HTZ britanskim partnerima predstavio ‘Hrvatsku 365’

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavila je u londonskom Queen’s klubu britanskim medijima, turoperatorima i agentima i ostalim gostima projekt “Hrvatska 365”, kojim se Hrvatska promovira kao atraktivna turistička destinacija tijekom cijele godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više od stotinu gostiju na sinoćnjoj prezentaciji pozdravio je direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić, a zatim su predstavljeni su ciljevi i glavne odrednice kampanje Hrvatska 365, čiji je glavni naglasak na razvoju atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju pred i posezone, priopćeno je danas iz Hrvatske turističke zajednice.

Predstavljanju su nazočili ministar turizma Darko Lorencin, pomoćnik ministra Davor Ižaković, veleposlanik Republike Hrvatske u Velikoj Britaniji Ivan Grdešić i direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Velikoj Britaniji Tonko Rilović.

Naglašeno je kako je Hrvatska izvanredna destinacija u kojoj se može uživati tijekom cijele godine, a činjenica da je britanskim gostima udaljena na samo dva sata leta istaknuta je kao jedna od značajnijih komparativnih prednosti. Šest ključnih proizvoda koji nose kampanju predstavljeni su kroz brojne aktivnosti Hrvatske turističke zajednice, a jedna od najznačajnijih je i partnerska suradnja na nedavno lansiranoj web stranici BBC-ja pod nazivom BBC Earth, navodi se u priopćenju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

‘Ovaj projekt leži na sinergiji svih dionika u turizmu i cjelokupnog turističkog sektora. Turisti s britanskog tržišta dolaze nam svake godine u velikom broju čime postaju naši najbolji ambasadori. Posjetiti Hrvatsku znači doživjeti Hrvatsku i biti dio nečeg posebnog’, rekao je direktor Ivičić.

Gostima su zatim prezentirane četiri destinacije. Iva Grubišić predstavila je prednosti odabira destinacije Slavonija i Baranja, Fani Martinović Skaramuča destinaciju Pelješac i Korčula, Jelka Tepšić destinaciju Dubrovnik i rivijera, a Alen Greblo predstavio Klaster sjeverozapadne Istre. Gosti su se mogli tako pobliže upoznati s ponudom kulturne baštine destinacija, eno-gastronomskom ponudom te ponudom aktivnoga odmora i biciklizma u kojima gosti u Hrvatskoj mogu uživati svih 365 dana u godini.

Po predstavljanju destinacija druženje se nastavilo u President’s roomu, gdje je nazočne pozdravio ministar turizma Darko Lorencin, a tenor Stijepo Gled Markos goste je upoznao s glazbenom baštinom Hrvatske. Prezentacija i degustacija poznavatelja vina Joea Wadsacka bila je uvod u neformalno druženje uz degustaciju vina, kulena, dalmatinskog pršuta, čvaraka, tartufa, maslinovog ulja, kotonjata, arancina, stonske soli, hlašuna, sira, meda, paprenjaka i drugih hrvatskih delicija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kampanja Hrvatska 365 prvi je sustavni projekt jedne od nacionalnih turističkih organizacija na svijetu čiji je cilj reduciranje sezonalnosti destinacija, odnosno razvoj svijesti o Hrvatskoj kao destinaciji s atraktivnom ponudom i tijekom razdoblja pred i posezone, kaže se u današnjem priopćenju HTZ-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.