Agencije koje su pratile popularnost predsjedničkih kandidata i predviđale rezultat predsjedničkih izbora u prvom krugu mjesecima su davale veliku prednost kadnidatu Kukuriku koalicije Ivi Josipoviću. Ovisno o mediju koji objavljuje rezultate istraživanja, naglasci su bili na Josipoviću kao pobjedniku u prvom krugu ili kao onom kojemu pobjeda u prvom krugu izmiče za nekoliko postotaka. Već od rujna tri najznačajnije agencije, Promocija plus, Ipsos puls i Cro barometar, davale su velike šanse Ivi Josipoviću za pobjedu, dok je podršku Kolindi Grabar Kitarović davalo oko 30% ispitanika. Kako su se izbori bližili, razlika se smanjivala, ali ne bitno.
Netočnost predizbornih anketa može se opravdati činjenicom kako je kampanja bila kratka, kako su neki najavljeni kandidati odustali ili nisu prikupili potpise, ili su se pojavili neki novi, poput Ivana Vilibora Sinčića.
Međutim, zadnjih godina događalo se da su rezultati izbora pokazali otklon od rezultata koje su donosile agencije, pa je i za ove izbore otklon od oko 8% kod Grabar Kitarović i 10% kod Josipovića naznačio dvije moguće stvari: prvo, da su ankete naručene ili sklone jednom kandidatu i drugo, da bi same agencije trebale porazmisliti o kvaliteti reprezentativnog uzorka.