Vodeća diskografska kuća u Hrvatskoj Croatia Records na svojoj Facebook stranici objavila je vijest kako je Thompson opet zasjeo na prvo mjesto. Ovoga puta na Billboardovoj top listi. Objavu prenosimo u cijelosti.
> Thompson podijelio snimku slavlja hrvatskih svećenika s prvenstva u malom nogometu
“Singl ‘Ako ne znaš šta je bilo’ popeo se na prvo mjesto na Billboardovoj Croatia Songs top listi! S nevjerojatnih 28 tjedana na ljestvici, Thompson i Hrvatske Ruže još jednom su dokazali svoju moć i popularnost na domaćoj glazbenoj sceni.
Uz to, nedavno je pjesma ‘Ako ne znaš šta je bilo’ Marka Perkovića Thompsona i Hrvatskih Ruža premašila impresivnih 11 milijuna pregleda na Thompsonovom službenom YouTube kanalu!
> Maraš: Dagur je sad Damir, Dalmatinac! A Thompson ima lijepe pjesme
Trenutno je najslušanija hrvatska pjesma na digitalnim platformama, a broj pregleda i slušanja neprestano raste. Podsjetimo, singl je objavljen nakon četiri godine diskografske pauze, što ovaj uspjeh čini još većim.
Brojke pregleda i slušanja potvrđuju kako je Marko Perković Thompson trenutno najpopularniji glazbenik na našoj sceni. Tijekom nedavno održanog Svjetskog prvenstva u rukometu, pjesma je postala neslužbena himna naših srebrnih rukometaša, dodatno učvrstivši svoje mjesto u srcima publike”.
Billboard je jedan od najpoznatijih glazbenih medija na svijetu. Poznat po svojim ljestvicama, vijestima i analizama industrije. Osnovan 1894. godine, Billboard se razvio u ugledan izvor za praćenje popularnosti pjesama i albuma na globalnoj razini.
> Thompson ipak na Hipodromu! Objavljeno kada će biti koncert
Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: Narod.hr
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.