Jedan od najvećih svjetskih proizvođača higijenskih potrepština za široku potrošnju, švedska tvrtka Essity upozorava da kani povećati cijene proizvoda poput toaletnog papira i rola kuhinjskog papira.
Viši menadžer Essityja rekao je da će se potrošači uskoro i sami uvjeriti u porast cijena higijenskih papirnatih proizvoda. Među njihovim su globalnim brendovima Tempo, Lotus, Zewa, Vinda i TENA, prenosi N1.
“Da bismo kompenzirali trendove troškova, mi u Essityju morat ćemo povećati cijene higijenskih potrepština za ukupno gotovo 20 posto”, rekao je voditelj Essityjeva poslovanja robe široke potrošnje, Volker Zöller.
“Ovo što se događa u našoj industriji u posljednjih nekoliko tjedana više nije normalno”. Istaknuo je velike troškove koji idu na sirovine i na potrošnju energije.
Napomenuo je da su posebno “skočile” cijene celuloze. Uz to, problemi lanaca opskrbe i logistike dodatno pogoršavaju poteškoće s kojima se suočava tvrtka.
“Cijene logistike u nekim su se slučajevima učetvorostručile, što je dodatno pogoršalo situaciju”, rekao je Zöller.
“U sljedećih nekoliko mjeseci situacija se neće poboljšati pa su stoga poskupljenja neizbježna.”
Kazao je da pregovori s trgovcima već traju.
“S većinom klijenata imamo otvorene ugovore, da bismo mogli što brže reagirati. Ipak, hitno bi trebalo prilagoditi čak i one dugoročne”, rekao je Zöller.
Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: Narod.hr/N1
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.