Davor Dijanović: ‘Rodna ravnopravnost’ od sada i u vrtićima?

Gaze
Foto: Davor Dijanović

Više od desetak godina u hrvatske se škole pokušava uvesti tzv. građanski i zdravstveni odgoj. Kao i kod drugih „revolucionarnih“ pothvata kulture smrti koriste se benigni i neutralni termini. Tko bi mogao imati nešto protiv građanskog i zdravstvenog odgoja? No kada se zagrebe dublje ispod površine vidi se jasan rukopis jahača kulture smrti koji od šezdesetosmaške revolucije do danas provode tzv. seksualnu revoluciju – pripremljenu u neomarksističkom inkubatoru Frankfurtske škole – s ciljem uništenja institucije obitelji, piše Davor Dijanović za HKV.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vjeran Zuppa pred koju je godinu vrlo jasno detektirao glavno područje borbe kroz koju se može nametati lijeva agenda. „Centralno mjesto u konstituciji jedne lijeve stranke treba biti pitanje kulture, znanosti i obrazovanja. Gledajući na imperativ promjena koje treba izvršiti, u prvom je planu kurikularna reforma. Danas svijet možete mijenjati kroz kurikularnu reformu zato što je upravo u njoj ta sposobnost za dubinsku promjenu“, rekao je Zuppa u razgovoru za jedne novine.

> Kako udruga Status M pod krinkom ‘rodne ravnopravnosti’ nameće LGBT i rodnu ideologiju djeci od 3 do 12 godina?

Borba protiv patrijarhata

Građanski odgoj u osnovnim i srednjim školama kao međupredmetni je sadržaj uveden 2019. u nacionalni kurikulum. Međutim, revolucionari nisu zadovoljni njegovom primjenom. Na konferenciji tzv. GOOD inicijative nedavno jeistaknuto kako se međupredmetna tema Građanski odgoj i obrazovanje „ne provodi onako kako je zamišljena“. Možete li pogoditi tko je za to krivac? Kao i za sve lijeve revolucionare i militantne sekulariste krivi su desničari, ali – pazite sada rječnik 1945. – i „klerikalna ideologija”. Postoji i napredak, a on se vidi „pri uvažavanju osoba homoseksualne orijentacije“, a dobro stoje i pri pitanju „rodne ravnopravnosti“.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Spominjanje desničarskih i klerikalnih strašila nije samo nastavak duhovne tradicije 1945. godine, nego se je na to nacijepila i moderna tzv. woke ideologija koja penetracijom u školski sustav želi stvoriti rodno neutralnog hermafrodita i „antifašista“ koji iznad sve prezire svoj narod i svoju državu. Pritom je najsumnjivije biti bijelac, kršćanin i obiteljski čovjek.

Borba protiv „patrijarhata“ sastavni je dio woke ideologije, a svoje intelektualne korijene ima u kritičkoj teoriji Frankfurtske škole i stavovima glavnih predvodnika toga inkubatora. Jedan od članova Frankfurtske škole, sociolog Wilhelm Reich, izrijekom se je zalagao za uništenje obitelji pomoću „agresivne seksualne izobrazbe u najranijoj dobi“, dok drugi član Theodor Adorno obitelj smatra fašizmom „jer joj je izvorište u tradicionalnoj kulturi“.

Zdravstveni odgoj

I kod nas se kroz školske kurikule želi nametati slične stavove. Tako je 2013. godine jedan od ključnih autora tzv. četvrtog modula zdravstvenog odgoja bio dr. Aleksandar Štulhofer. Ovaj se školovao na institutu Alfreda Kinseya za kojeg je dokazano da je bio pedofil. A dokazano je i to da je Štulhofer objavio knjigu u koautorstvu s deklariranim pedofilom i urednikom pedofilskog časopisa dr. Theom Sandfortom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zanimljivo, Štulhofer se oglasio u subotnjem izdanju „Večernjeg lista“. Među ostalim komentirao je i seksualni odgoj: „Dogodilo se to da je kulturni rat završen pobjedom strane koja je bila protiv uvođenja seksualnog odgoja u škole. Zapravo, u trenutku kad se pojavio u školama, projekt seksualnog odgoja već je bio na samrti. Takva je bila atmosfera, počevši od nastavnika prema kojima je napravljen niz pogrešnih koraka, uključujući to što ih se tjeralo da izvode program i prije nego se pojavio priručnik. Oni su u toj situaciji već ionako bili izloženi mnogim pritiscima i posljednje što im je trebalo bilo je izvođenje nekog programa kojem se dio roditelja protivio. Formalno je program postojao do 2018. godine, dok nije ukinut objavom novog kurikuluma.

Škole natrpane sadržajima

Danas je situacija zapravo onakva kakva je bila i prije. Neki sadržaji se obrađuju u nastavi biologije, imamo školsku medicinu, a imamo i vjeronauk u kojem se također obraduju neke teme vezane za seksualnost. O tome više ne želim previše ni misliti, ali kad razmišljam o budućnosti čini mi se da su škole, i to ne samo u Hrvatskoj, već toliko natrpane sadržajima da uopće nema prostora, vremena i mogućnosti za jedan doista efikasan program seksualne edukacije koji bi mladima pomogao da usvoje neke korisne vještine“.

Seksualni odgoj kakav je zamislio Štulhofer možda se danas u potpunosti i ne provodi, no da snage revolucije ne miruju jasno se vidi iz sadržaja nedavne konferencije tzv. GOOD inicijative. Spominjanje napretka glede pitanja „rodne ravnopravnosti“ jasno ukazuje na revolucionirani rukopis.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što se uči djecu u vrtićima?

Tko zna, možda je to posljedica djelovanja organizacije civilnog društva „Status M“? Na Facebook stranici ove udruge stoji sljedeće: „Stvaramo prostore za sudjelovanje mladića i muškaraca u borbi za rodnu ravnopravnost i društvo nenasilja”.

Nedavno su se pohvalili sa sljedećim uspjehom: „Nastavili smo pilotiranje programa za promicanje rodne pravde i borbu protiv rodnih stereotipa u predškolskom i osnovnoškolskom odgoju i obrazovanju – Programa K! Ovaj tjedan su nas ugostili Klub studenata pedagogije FFZG i Dječji vrtić Prečko. Hvala vam svima, bile ste odlične i veselimo se nastavku suradnje! Ovo pilotiranje kao i izradu Programa K provodimo kao dio projekta KINDER – Tackling gender stereotypes in education and early childhood: building a Gender-Responsive Pedagogy in Children’s Education.

Projekt KINDER za cilj ima razviti učinkovit i inovativni program obrazovanja za stručnjake i stručnjakinje koje rade s djecom predškolske (3-6 godina) i osnovnoškolske (7-12 godina) dobi. KINDER će učiteljima_cama, odgajateljima_cama i ostalom osoblju pružiti rodno osjetljive i rodno transformativne alate koji će im omogućiti da odgovore na specifične potrebe djevojčica i dječaka u procesima poučavanja i učenja iz perspektive rodne ravnopravnosti”.

Primjena Istanbulske konvencije na djeci od 3 i više godina

Sama činjenica da se nigdje ne koristi termin „spolna“, nego “rodna ravnopravnosti” ukazuje na uzore u intelektualnoj baštini tzv. Istanbulskoj konvenciji. Očito je njezina primjena ispod žita krenula, i to, kao što se hvale u organizaciji Stauts M, čak i na djeci od 3 i više godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Da ne bi bilo zabune, ova organizacija jasno podupire LGBT ideologiju, a poduprla je i nedavni prosvjed u slučaju Čavajda. Oni se bore protiv „homofobije, transfobije i bifobije“. Vrlo su svestrani pa se bave i „ratovima devedesetih“, što je terminologija koju koristi isključivo srbijanska agresorska strana.

Eto, 2022. srbijanska agresija se naziva „ratovi devedesetih“, a djeca u vrtićima se od takvih edukatora poučavaju (tj., ispire im se mozak) o rodno transformativnim alatima.

Neka nam Bog bude na pomoći!

* Mišljenja iznesena u komentarima osobna su mišljenja njihovih autora i ne odražavaju nužno stajališta uredništva portala Narod.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.