Dok Tomašević uvodi naplatu parkinga i nedjeljom, Goluža predlaže rotacijske garaže

Goluža, Srebrnjak
Foto: Trpimir Goluža

Mandat Tomislava Tomaševića, pored mnoštva drugih problema, obilježava problem sve većih gužvi u gradskom prometu. Kao jedan od glavnih segmenata prometnih problema u gradu izdvaja se nedostatak dovoljnog broja parkirnih mjesta. Za razliku od Tomaševića koji predlaže tzv. blokovsko parkiranje i naplatu parkinga čak i nedjeljom, nezavisni gradski vijećnik Trpimir Goluža predlaže uvođenje vertikalnih rotacijskih garaža.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
>Trpimir Goluža: Grad Zagreb je u prometnom kolapsu i treba novi GUP

Goluža: Vertikalne rotacijske garaže su brzo, efikasno i ekonomski prihvatljivo rješenje

Uvođenje vertikalnih rotacijskih garaža bilo bi brzo, dugoročno, jednostavno, efikasno i ekonomski prihvatljivo rješenje za gorući problem parkiranja u Zagrebu. Predložio je to danas nezavisni gradski vijećnik Trpimir Goluža.

Dok aktualna gradska vlast čeka zadnje trenutke svog mandata kako bi navodno riješila problem parkiranja, Goluža upozorava kako predložene mjere blokovskog parkiranja neće riješiti ključne izazove. Predlaže inovativniji, provjereni sustav vertikalnog parkiranja.

„Rotacijski parking već je uspješno implementiran diljem svijeta. Čak i kod nas, u Puli. Njegove glavne prednosti su ogromna ušteda prostora i brza realizacija. Naime, rotacijski sustav omogućava da se na prostoru koji zauzimaju dva klasična parkirna mjesta, izgradi njih 12. To znači da možemo bolje iskoristiti postojeće lokacije i dvorišta, bez potrebe za izgradnjom velikih, skupih garaža čija izgradnja, uz dodatno prometno zagušenje, traje godinama“, ističe Goluža.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
>Goluža u intervjuu za Narod.hr: Za pobjedu na izborima nužno je stvoriti antimožemoistički blok

Goluža: Instalacija ne zahtijeva građevinsku dozvolu

Grad Zagreb ima čak 163 dvorišta koja su pogodne lokacije za vertikalne garaže, tvrdi Goluža. Dodaje kako ovaj sustav ne zahtijeva složene građevinske radove niti izgradnju novih prometnih koridora. A sama instalacija ne zahtijeva građevinsku dozvolu, što značajno ubrzava proces. Rješenje putem e-dozvole moguće je dobiti u roku od samo 15 dana, što znači da bi se ovakvi parkirni sustavi mogli početi graditi već sutra.

S obzirom na to da aktualna gradska vlast dolazi pred kraj svog mandata, postavlja se pitanje zašto se s rješenjem problema parkiranja čekalo do sada.

‘Ako može Pula, može i Zagreb’

“Gradonačelnik tek sada najavljuje izmjene, ali kakve – kozmetičke. Ovakvi ad hoc prijedlozi daleko su od dugoročno održivih rješenja. Vrijeme je da prestanemo s polovičnim rješenjima i iskoristimo dokazano uspješan koncept parkiranja. Uvođenjem rotacijskih parking sustava možemo u vrlo kratkom roku osigurati znatno veći broj parkirnih mjesta i istovremeno očuvati prostor, smanjiti gužve te građanima u kratkom roku omogućiti brže i lakše parkiranje, kako u centru grada, tako i na rubnim dijelovima. Ako to može Pula, može i Zagreb,“ dodaje Goluža zaključivši kako Grad Zagreb zaslužuje bolje – planirano, dugoročno i tehnološki napredno rješenje, a ne predizborne kozmetičke mjere koje neće riješiti problem već će samo dodatno financijski opteretiti građane.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
>Goluža: Tomašević upropastio 63 milijuna eura za Dječju bolnicu Srebrnjak

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.