Drago Munjiza: Agrokor je važnija kompanija od Ine

Foto: Snimka zaslona

Najveću našu kompaniju Agrokor pritisnuli su dugovi, koje vjerojatno neće moći otplatiti. Koliko duguje državi, nitko ne želi reći. Procjenjuje se da Rusi preko Sberbanke i VTB banke drže oko milijardu 300 milijuna eura, od ukupno tri milijarde 400 milijuna eura Agrokorova duga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gostujući u HRT-ovoj Temi dana Drago Munjiza, bivši predsjednik Uprave Konzuma, a sada konzultant, izjavio je kako je Agrokor tvrtka za koju se vrijedi boriti. To je kompanija s 40 tisuća izvrsnih ljudi i jakim brendom. Kad pridodamo i zaposlene kod dobavljača, možemo reći da o toj tvrtki ovisi preko 100 tisuća ljudi, istaknuo je Munjiza. Prema njegovu mišljenju, Agrokor je bitnija kompanija od Ine jer je, kaže, Ina već izgubljena.

Ispred Agrokorovog Sindikata zaposlenih u poljoprivredi za Temu dana govorio je njegov predsjednik Denis Paradiš. Mišljenja je da tvrtki treba dati podršku u restrukturiranju ili na nake druge načine. Postoji opći cilj gdje Vlada može učiniti puno i naravno da bi trebala, dodao je.

Zlatica Štulić, predsjednica Sindikata trgovine Hrvatske, rekla je kako radnici žele raditi i očekuju budućnost u toj tvrtki. Vjeruje da rješenje postoji i da do njega treba što prije doći.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.