Trenutno je u tijeku novi natječaj za ravnatelja Gavelle, pa je priča koju smo objavili prije nekoliko dana, o ulozi Petre Svrtan u kazalištu u kojem je njezin otac ravnatelj i ponovno se natječe za isto mjesto, i više nego aktualna.
“Četverogodišnji mandat trenutno obnaša Boris Svrtan, glumac toga teatra i predavač na Akademiji dramske umjetnosti. Svrtan je favorit i u ovoj utrci, za drugi mandat. Uživa neformalnu potporu zagrebačkoga gradonačelnika Milana Bandića, odnosno Gradskog ureda za kulturu”, piše Tomislav Čadež u današnjem Jutarnjem listu.
Nekoliko glumaca, iako smatraju da je Petra Svrtan talentirana, otvorilo je raspravo o mogućem nepotizmu u Svrtanovoj obitelji.
Predstava „Ponovno ujedinjenje dviju Koreja“ premijerno je izvedena krajem rujna u zagrebačkom kazalištu Gavella. U novoj Gavellinoj predstavi Petra Svrtan, kći Borisa Svrtana, preuzela je jednu od vodećih uloga.
Svrtanova kći odigrala naslovnu ulogu u kazalištu u kojemu je on ravnatelj
Narod.hr je poslao upit kazalištu Gavella, njihovom ravnatelju, o tome zašto je angažirana baš njegova kći, studentica Akademije dramske umjetnosti Petra Svrtan, iako se nagađalo da će tu ulogu preuzeti Biserka Ipša.
Odgovor koji potpisuje Martina Matota prenosimo u cijelosti:
“Gđica Petra Svrtan je 2016. kao stipendistica HNK (mjesto koje je izborila na audiciji između pedestak kandidata) s g. Paolom Magellijem radila na predstavi “Žena” J. Kosora.
Temeljem njihovog ranijeg zajedničkog rada, g. Paolo Magelli, koji kao veliko redateljsko ime ima pravo zatražiti vanjskog glumca, izabrao je gđicu Svrtan u podjelu te svoj rad na predstavi “Ponovno ujedinjenje dviju Koreja” u GDK “Gavella” uvjetovao njezinim angažmanom. Dodatno i jer je gđica Svrtan završila srednju glazbenu školu, a u predstavi je redatelj trebao osobu koja izvrsno svira nekoliko instrumenata.
Petra Svrtan je prema rezultatima postignutim na Akademiji dramskih umjetnosti, gdje je na drugoj godini MA studija, i izvješćima profesora jedan od pet najboljih studenata te Akademije u posljednjih 20 godina što potvrđuje i činjenica da je dobitnica dekanove i rektorove nagrade.
Društvo koje se zalaže za izvrsnost treba imati visoke kriterije u pružanju prilika mladim i izvrsnim studentima”, odgovorili su nam iz kazališta Gavella.
Kazališne kritike, s druge strane, nisu joj baš sklone, barem ako je vjerovati onima koje su napisali Tomislav Čadež za Jutarnji list te Nataša Govedić za Novi list.
Tekst se nastavlja ispod oglasa