Završena je rekonstrukcija prometnice kod Hrvatskog narodnog kazališta, na potezu od raskrižja Deželićeve i Frankopanske pa sve do Masarykove ulice, a umjesto parkirališta građane su dočekale dvije biciklističke staze, svaka s jedne strane, što je dovelo do negodovanja Zagrepčana.
Gradske vlasti novom su stazom spojile postojeću biciklističku stazu u Deželićevoj s onom u Masarykovoj.
Ova u Deželićevoj svojedobno je isto izazivala polemike jer je Prilaz Gjure Deželića prije dvije godine izgubio jednu od tri kolničke trake da bi dobio dvije biciklističke.
Dio građana smatrao je da se Zagreb tako približava drugim europskim gradovima s razvijenijom biciklističkom infrastrukturom, dok je drugi dio tvrdio da će uvođenje biciklističke staze na štetu kolničke trake dovesti do prometnog kolapsa u središtu grada.
Ovih pak dana slična priča. Stanari centra tvrde da nisu bili obaviješteni o promjeni kod HNK, prozivaju gradonačelnika jer je “potiho, bez obavijesti oduzeo sigurnih 30-ak mjesta za parking” i pitaju ga kako će to riješiti.
Predsjednik gradske četvrti iz Možemo: ”Ako su se i žalili, to ništa ne znači”
Zagovornici novog prometnog rješenja s druge su strane nabrajali kako na javni prostor svi imaju pravo, da biciklističke staze na nogostupima nisu dobro rješenje zbog pješaka te neistomišljenike pitali zašto se prigovori nisu slali dok je trajala javna rasprava. Ako je vjerovati komentarima, slali su se i prigovori nadležnima, ali predsjednik Gradske četvrti Donji grad Robert Faber koji pripada, u Zagrebu vladajućoj stranci Možemo, kaže za Večernji list da on nije dobio nijedan.
>Ideolog postdemokratske ljevice u Pupovčevim Novostima promiče eko-marksizam
”Ja, konkretno, nisam zaprimio žalbe, a ako su se i žalili, to ništa ne znači. Takve se stvari ne rješavaju po broju primjedbi, nego po tome koliko su primjedbe racionalne. Konkretno, građani se na društvenim mrežama žale na manjak parkirališnih mjesta, a to nije racionalna primjedba jer čak i bez ovih mjesta koja su uklonjena ispred Pravnog fakulteta sada ima više parkirališnih mjesta u središtu nego ranije” tvrdi Faber i kaže da je ispred Pravnog fakulteta ukupno bilo mjesta za oko 10 automobila.
>Što je koncept 15-minutnog grada kojega propagira Možemo
U Donjem gradu samo je prošle godine, kaže, oslobođeno više od stotinu parkirališnih mjesta koja su tada bila druge namjene. Primjerice, tri mjesta oslobođena su upravo kod HNK u smjeru Marulićeva trga, ističe. Ondje je, kaže, bila terasa koja se nije koristila godinama pa se taj prostor, kad je lani završio sudski proces, prenamijenio u parkiralište.
”Ali ljudi primjećuju samo kada se nešto makne, a ono što im se ponudi ne doživljavaju”, ističe predsjednik Gradske četvrti Donji grad.
Možda će vas zanimati
Što je sve obilježilo mandat Tomaševića? Ideologija, Jakuševac, roditelji odgojitelji, odrast, vodovod…
Gradonačelnički mandat Tomislava Tomaševića obilježili su ideologija, Jakuševac, roditelji odgojitelji, ideologija “odrasta”, vodovod i mnoga neriješena infrastrukturna, gospodarska i komunalna pitanja obećana u kampanji
Smanjene terase
A da im nešto fali, itekako primjećuju ugostitelji koji su zbog proširivanja ceste na Trgu Republike Hrvatske, kako bi dvije trake mogle skretati prema Mažurancu, morali smanjiti broj stolova na terasama.
”Jedan dan nam je samo došlo rješenje koliko stolova moramo maknuti. Mi smo izgubili pet stolova, što je neznatno u usporedbi s lokalom do nas koji je morao ukloniti pola terase”, pričaju ugostitelji. S javnom raspravom, kažu, nisu bili upoznati, ali i da jesu, ne bi se žalili.
Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: narod.hr/Večernji list
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.