HRT: Gledanost Dnevnika raste; Nova TV: HRT ‘okreće priču i bavi se kombinacijama’

Prema komparativnoj analizi HRT-a u razdoblju od 2. ožujka do 26. svibnja ove godine, prosječna gledanost Dnevnika je porasla u odnosu na isto razdoblje prošle godine i to za 49.080 gledatelja više, te s obzirom na podatke na HRT-u zaključuju da njihova središnja informativna emisija jedina bilježi rast gledanosti, dok konkurencija pada.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HRT-a iznosi podatke i o Dnevniku Nove TV koji je, prema njihovoj analizi, u promatranom razdoblju pao sa 14,3 na 13 posto gledanosti, ali i RTL-a Danas koji je pao s 9,1 na 7,3 posto gledanosti.

Nova TV oštro reagirala na HRT-ovo isticanje uspješnosti njihovog dnevnika.

“Razlika koja se navodi nije značajna niti podatke usporedbe ta dva razdoblja tumačimo kao nešto znakovito. Na jednak način bismo mi mogli dati podatke za razdoblje prema našem odabiru, a u kojem je vidljivo da je tada Dnevnik Nove TV imao rast u odnosu na proteklu godinu. Samo što tržišni lider ne poseže za takvim kombinacijama. Bez obzira na zanimljiv pokušaj ‘okretanja priče’, situacija je jednaka već godinama i podaci ne daju naznake da se tržište kreće prema promjeni. Činjenica je da nama gledatelji najviše vjeruju i izrazito smo ponosni što smo od 2010. bez prekida vodeći informativni program u zemlji”, ističu na Novoj TV.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.