‘Hrvatska. Puna života.’ – kako vam se sviđa novi slogan HTZ-a?

“Hrvatska.Puna života.” – novi je slogan Hrvatske turističke zajednice (HTZ). Ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić predstavili su na konferenciji za novinare krovni komunikacijski koncept hrvatskog turizma “Big Idea”, prenosi HRT.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za posao izrade novog krovnog komunikacijskog koncepta bilo je angažirano pet timova, izabranih među 13 ponuđača koji su se javili na natječaj.

Dosadašnji slogan “Mediteran kakav je nekad bio” formalno je bio jedan od samo dva službena slogana nacionalne turističke promocije. Prvi slogan, “Mala zemlja za veliki odmor”, koristio se od osnivanja Hrvatske turističke zajednice početkom devedesetih do 2001.

Koncept je okosnica cjelovito integriranog marketinškog komunikacijskog sustava za idućih pet do deset godina. Za natječaj je odobreno maksimalno 2,5 milijuna kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Korisnici Twittera odmah su reagirali svojim komentarim:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.