“Hrvatska.Puna života.” – novi je slogan Hrvatske turističke zajednice (HTZ). Ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić predstavili su na konferenciji za novinare krovni komunikacijski koncept hrvatskog turizma “Big Idea”, prenosi HRT.
Za posao izrade novog krovnog komunikacijskog koncepta bilo je angažirano pet timova, izabranih među 13 ponuđača koji su se javili na natječaj.
Dosadašnji slogan “Mediteran kakav je nekad bio” formalno je bio jedan od samo dva službena slogana nacionalne turističke promocije. Prvi slogan, “Mala zemlja za veliki odmor”, koristio se od osnivanja Hrvatske turističke zajednice početkom devedesetih do 2001.
Koncept je okosnica cjelovito integriranog marketinškog komunikacijskog sustava za idućih pet do deset godina. Za natječaj je odobreno maksimalno 2,5 milijuna kuna.
Korisnici Twittera odmah su reagirali svojim komentarim:
“Hrvatska.Puna života.” – novi je slogan Hrvatske turističke zajednice 😀 čekam da tviteraši krenu u akciju 😀 #htz #croatia #fulloflife
— Tixtee (@Tixtee) February 12, 2015
Tekst se nastavlja ispod oglasa
#HTZ #slogan #hrvatska #turizam nadam se da se HTZ ne hvali pretjerano novim, promašenim sloganom.. #Croatia full of life… full of shit — Suzana Arslani (@SArslani) February 12, 2015
Nego #HTZ kako je to RH puna života ako službena politika stalno tvrdi da ćemo izumrijeti jer se slabo množimo i imamo negativan natalitet?
— Dijagnostičar (@Komentar_Dana) February 12, 2015
@hafomatic aka, wrong on so many levels sa semantičke strane. No dobro je da to stranci ne znaju pa nema brige.:)
— barbaraslade (@barbaraslade) February 12, 2015
Tekst se nastavlja ispod oglasa