Društvene mreže već su odavno postale glavno sredstvo komunikacije za veliku većinu ljudi u svijetu. One postaju sve bitnije i u politici, a političari pomoću njih šalju političke poruke i, naravno, “hvataju” glasove birača. Takav trend zahvatio je i Hrvatsku, a stranke iz godine u godinu i sa svakom novom kampanjom shvaćaju važnost društvenih mreža za politički uspjeh. Sve relevantne stranke imaju službene Facebook i Instagram profile, ali broj njihovih pratitelja značajno se razlikuje.
HDZ
Najjača politička stranka u Hrvatskoj već godinama posjeduje službene profile na Facebooku i Instagramu.
>Reakcije na Milanovićev prijedlog o vojnom mimohodu: HDZ-ovci načelno za, ali
Na Facebooku HDZ-ovci imaju čak 75.000 pratitelja, dok je na Instagramu brojka nešto skromnija – 8.279.
SDP
Baš kao i po broju mandata u Hrvatskom saboru, SDP za HDZ-om zaostaje i kad su u pitanju pratitelji na društvenim mrežama.
Na Facebooku su ih skupili 45.000, a na Instagramu tek 5.917.
Most
Stranka Most već je godinama jedna od najaktivnijih od društvenim mrežama. To im je donijelo respektabilan broj pratitelja. Na Facebooku ih imaju 96.000, a na Instagramu 5.635.
Možemo
Ekstremno lijeva stranka Možemo jedna je od onih koje mnogo ulažu u vidljivost na društvenim mrežama. To im se isplatilo, na Facebooku ih prati 67.000 a na Instagramu 17.000 ljudi.
DOMiNO
Stranka Dom i Nacionalno okupljanje jedna je od najmlađih na političkoj sceni. Bez obzira na to DOMiNO ima profile na društvenim mrežama koje, u odnosu na vrijeme od osnutka, prati respektabilan broj ljudi.
>Most, Suverenisti, DOMiNO i HSP imaju zajedničkog kandidata za primorsko-goranskog župana
Na Facebooku imaju 3.700 pratitelja, a na Instagramu tek njih 202.
Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasa
Izvor: narod.hr
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.