Ponedjeljak, 27 siječnja, 2025
14.4 C
Zagreb
Pratite nas:

Posao popravka pruga u Zagrebu: Evo što za Narod.hr kažu tvrtke koje su se žalile

Podijeli

Posao popravka tramvajskih pruga u Zagrebu mogla bi biti još jedna afera nove ekstremno lijeve zagrebačke vlasti. Evo što za Narod.hr kažu tvrtke koje su se žalile na rezultate natječaja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon što je objavljeno da je posao popravka tramvajskih pruga u Gradu Zagrebu dobila OLM infra, na što su žalile druge tvrtke koje su bile prijavljene na natječaj, razgovarali smo s predstavnicima tih tvrtki.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Druge dvije tvrtke prijavljene na natječaj bile su GTM d.o.o. i Cenoza promet d.o.o. Obje su se žalile na rezultate, no žalbe su im odbijene.

> Sporan posao u Zagrebu: Obnova pruga tvrtki osnovanoj tri tjedna nakon raspisanog natječaja

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Podsjetimo, u medijima su objavljene informacije da je tvrtka OLM infra, koja je pobijedila na natječaju, osnovana tek tri tjedna nakon što je Grad Zagreb raspisao natječaj, da nema vlastite reference pa je uzela kineske partnere iz kineske tvrtke China Railway No. 4 Engineering Group te da je direktor tvrtke OLM infra zaposlen u China Railway Eryuan Engineering Group Co Ltd na svega jedan sat dnevno.

Vlasnik tvrtke Cenoza promet: “Proces je bio korektan”

Razgovarali smo s Damirom Medvedićem, predsjednikom uprave i vlasnikom tvrtke Cenoza promet iz Rijeke. On potvrđuje da je tvrtka uložila žalbu na rezultate natječaja te da je žalba odbijena. No odbacuje navode koji ne idu u prilog pobjedničkoj tvrtki, poručujući da je čitav proces bio korektan.

“Mi smo se žalili i žalba je odbijena. Mi bismo bili voljeli da smo pobijedili, kako to u životu uvijek ide, da svi pokušavamo pobijediti – i kad smo najbolji i kad smo malo manje najbolji… To je prirodno. Ali žalba je bila odbačena s pravom i s dokazima da nismo najbolji. Mi smo rekli – u redu, čekamo svoju novu priliku. Pokazali smo da smo tu i da ćemo se uredno boriti i pokušati pobjeđivati, onako sportski.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na pitanje o tome je li njihova žalba imala veze s informacijom da je tvrtka koja je dobila natječaj osnovana tek tri tjedna nakon što je taj natječaj raspisan, g. Medvedić poručuje:

“Ne. Tvrtka, odnosno konzorcij koji je dobio natječaj, postoji malo dulje nego mi. To je malo veći konzorcij i malo više je napravio ovakvih projekata, ako ću biti realan. A želim biti realan jer ne volim da se pričaju takve neistine po javnosti. Mislim da su to neki zli jezici i neki zlonamjernici. Ja uvijek stvarima pristupam jednim sportskim načinom – kad sam najbolji pobijedim, kad nisam najbolji – čekam svoju drugu priliku.”

Na kraju je dodao:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Tvrdim vam da je bilo sve regularno jer da nije regularno, ja sigurno ne bih stao. Skupljali su se bodovi i sve je bilo po proceduri. Ja se samo nadam da ćemo u sljedećem natječaju pobijediti.”

Vlasnik tvrtke GTM: “Tvrtka koja je dobila natječaj ima jednog zaposlenog na jedan sat dnevno”

Tvrtko Mikulić, vlasnik i direktor tvrtke GTM iz Velike Gorice, za Narod.hr kaže:

“Žalba nam je odbijena i posao je dodijeljen firmi s jednim zaposlenim na jedan sat i Kinezima, koji će doći tu to raditi.”

Na pitanje o navodima da je pobjednička tvrtka osnovana tek tri tjedna nakon što je natječaj raspisan, g. Mikulić kaže:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Da, točno su takvi navodi. Zapravo, nisu navodi, nego je to provjereno. Mi smo se žalili na reference jer nismo mogli naći nikakvu poveznicu na reference prema dostupnim podacima na internetu. Smatrali smo da su to elementi koje bi trebalo uvažiti. Međutim, nisu uvažili i to je sad tako. Dalje možemo uputiti žalbu upravnom sudu, no to ne planiramo.”

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Sporne točke u procesu

Podsjetimo, poziv na javno nadmetanje Grad Zagreb na čelu s gradonačelnikom Tomislavom Tomaševićem objavio je 22. rujna 2021. u Elektroničkom oglasniku javne nabave. Jedan od uvjeta za dobivanje posla bio je iskustvo izgradnje ili rekonstrukcije tramvajske pruge u vrijednosti od barem pola visine procijenjene vrijednosti nabave. Zaprimljene su tri valjane ponude, a odabrana je ponuda tvrtke OLM infra, zagrebačke tvrtke osnovane 14. listopada 2021., odnosno tri tjedna nakon raspisivanja natječaja i to s temeljnim kapitalom od 1500 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

> Sukob interesa: Tomašević, Dolenec i Korlaet prekršili su zakon oko kadroviranja u Holdingu

> Tomašević izbjegao odgovoriti na tvrdnje o povezanosti Možemo sa Zakladom Rosa Luxemburg

Sukladno tome nisu mogli ispuniti uvjet iskustva u bilo kakvim radovima, pa su se odlučili osloniti na svog kineskog partnera koji ima odgovarajuće reference – China Railway No. 4 Engineering Group koja je podnijela dokaze da su između 2017. i 2019. izveli skoro 282 milijuna kuna vrijedne radove izgradnje tramvajske pruge u okrugu Songjiang, pisao portal Zagrebi.hr.

Sporna je i činjenica da je budući inženjer gradilišta Marko Lovrić, inače direktor novoosnovane tvrtke OLM infra, zaposlen u China Railway Eryuan Engineering Group Co Ltd na svega jedan sat dnevno, no na tu žalbu iz Komisije je odgovoreno kako “nije propisano da stručnjaci moraju biti zaposleni u punom radnom vremenu kod svojih poslodavaca”.

 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.

Pročitaj više

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Povezani članci