Cockta je lansirala reklamnu kampanju koja, između ostalog, prikazuje i dvije žene u intimnom zagrljaju uz poruku “Tvoja ljubav, tvoja stvar”.
Plakati “Tvoja ljubav, tvoja stvar” se mogu vidjeti po cijelom gradu Zagrebu, a reklama se prikazuje bez vremenskog ograničenja na više televizijskih programa uključujući i vrijeme od 7-20. U tom vremenu programe prate i najmlađi.
CitizenGo je stoga pokrenuo peticiju Povucite LGBTIQ reklamu za Cocktu s naših ekrana i ulica! Cockta ovom reklamom provocira i namjerno šokira u svrhu pobuđivanja kontroverze izlažući djecu i maloljetnike LGBITQ propagandi i sadržajima koji nisu u skladu s dobi i zrelošću djece te moralom i uvjerenjima roditelja.
Spot je erotiziran, slavi nasilje prikazujući djevojku koja udara mladića koji kleči u predio bubrega i promiče homosekualni životni stil.
Pomozite nam maknuti ovu reklamu s naših ekrana i ulica!
Pravo i dužnost svakog roditelja je sukladno djetetovim razvojnim potrebama i mogućnostima razgovarati s djetetom o pojedinim sadržajima.
Međutim, jumbo plakati po gradu te prikazivanje reklamnog spota bez prethodnog upozorenja na sadržaj neprikladan za djecu, roditelje onemogućava u donošenju odluke je li taj kontroverzni sadržaj prikladan za dob njegove djece te je li sukladan roditeljskim uvjerenjima i odgoju.
Zato pozivamo Vijeće za elektroničke medije da hitno reagira sukladno svojim ovlastima i ograniči prikazivanje Cocktine reklame “Tvoja ljubav, tvoja stvar” na vrijeme od 22 – 06 te da njenom prikazivanju prethodi zvučno i vizualno upozorenje. Pozivamo i Grad Zagreb da ukloni sporne plakate.
Izvor: narod.hr
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.