Nakon reakcije Pravobraniteljice za ravnopravnost spolova, očitovala se i Pravobraniteljica za djecu Ivana Milas Klarić koja je priopćila da je Shoosterova reklama „nadasve neukusnog sadržaja“ i da bi i sama željela „da se u javnoj komunikaciji poštuju visoki standardi te da se izbjegavaju neprimjereni i uvredljivi sadržaji“.
Pravobraniteljica udruzi Vigilare: Dobro ste postupili
Pružila je i podršku udruzi Vigilare poručivši: „Smatramo da ste dobro postupili izrazivši svoje negodovanje izravno tvrtki koja je odgovorna za objavljivanje navedenog plakata jer je važno da se odgovorne osobe u tvrtki suoče s reakcijama javnosti na poruke koje posreduju u svojem marketinškom komuniciranju.“
Vigilare se obratio sudu časti HURA-e
Požalivši se da „područje oglašavanja na javnim površinama nije dovoljno regulirano“ uputila je i savjet da bi o ovom slučaju svoje mogla reći i HURA (Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje), čijem se Sudu časti Vigilare već obratio i koji je predmet već uzeo na razmatranje.
Vigilare javlja kako su građani koji su slali pritužbe Shoosteru, kao odgovor dobili automatizirane i unaprijed pripremljene odgovore kojima se umjesto priznavanja pogreške, davanja isprike i povlačenja plakata, samoopravdava i objašnjava ideju neuspjele reklame. “Time je Shooster razljućene građane samo još više potaknuo na ponovno slanje prigovora i dodatno učvrstio u namjeri bojkota njihovih trgovina.”
Izvor: Narod.hr
Photo: fah
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.