”Ja vjerujem Mili Kekinu”, zaključio je danas gradonačelnik Tomislav Tomašević komentirajući slučaj Kekin-Jelavić dodajući da vjeruje da i većina građana vjeruje Mili Kekinu. Na redovnoj konferenciji za medije istaknuo je također kako je Ivana Kekin očito stala na žulj Draganu Primorcu, te da ne zna je li famozna kava povezana s nekom od gorućih tema u Zagrebu.
”U svakom slučaju očekujem prljavu kampanju za izbore za gradonačelnika sljedeće godine. I na to sam spreman. Vjerujem da će mi građani povjeriti novi mandat. Ako se sjetite prije tri i po godine iz stožera Miroslava Škore u drugom krugu plasirali jako prljavu kampanju i unatoč tome sam pobijedio s rekordnim brojem glasova. Nitko me osobno nije kontaktirao niti mi prijetio”, naglasio je Tomašević.
> Nervozna Kekin na konferenciji za medije spašavala svoju kampanju: ‘Radilo se o klopci!’
Tomaševića su pitali i zašto sedam dana nije komentirao slučaj, javlja Jutarnji list.
”Ivana Kekin je sve objasnila i po meni je ovdje sve čisto”, objasnio je, a novinari su inzistirali da se nije pojavljivao na presicama stranke Možemo oko slučaja kave s Nikicom Jelavićem.
”Ovo je stvarno zlonamjerno”, odgovorio je gradonačelnik dodajući da dok je Ivan Turudić na čelu DORH-a on DORH-u ne vjeruje.
”Plasirana je neslužbena informacija da su pokrenuti izvidi DORH-a oko zemljišta u Bujama a to bi značilo da je istraga pokrenuta protiv dva kandidata i to u tri tjedna koliko traje cijela predizborna kampanja. Tajming je problematičan, a kriteriji su dvostruki jer protiv Dragana Primorca koliko vidim nisu pokrenuti izvidi oko uređenja njegovog ureda dok je bio ministar”, kaže Tomašević.
Izvor: narod.hr/Jutarnji list
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.