U Hrrvatskoj je u srpnju prodano 6.212 novih automobila, što je 8,2 posto ili 474 više nego u istom mjesecu lani, dok je u prvih sedam mjeseci prodano 44.368 novih auta uz zanemariv rast od 0,9 posto u odnosu na 2018., podaci su Promocije plus, a statistika pokazuje i da se sve manje kupuju dizelaši.
U dosadašnjem dijelu godine najviše novih automobila, njih 5440, prodao je Volkswagen. Slijede Opel (4519), Renault (4309), Škoda (4014) te Dacia (2789). Tako Volkswagen drži preko 12,2% tržišta, a Opel i Renault oko 10%.
Od siječnja do kraja srpnja prodano je, primjerice, i 68 novih Porschea, 1.130 Audija, 987 BMW-a te 863 Mercedesa. Iz ove domene valja spomenuti i 38 Jaguara, 12 Tesli, 3 Bentleyja te po jedan Ferrari i Maserati.
Škoda najprodavaniji model
Škoda Octavia najprodavaniji je model tijekom aktualne godine s 2.300 primjeraka, slijede Renault Clio (1.924), Volkswagen Golf (1.399), Opel Corsa (1.273) te Suzuki Vitara (1.267).
U srpnju je najtraženija također bila Škoda Octavia s 460 prodanih vozila, na drugom mjestu najprodavanijih modela je Opel Corsa (240), a treći je VW Golf (226). Valja spomenuti i Opel Crossland koji se snažno penje na ljestvici, pa je u srpnju pronašao put do čak 201 kupca. U samom vrhu je i dalje Suzuki Vitara (213).
Benzinaca je u sedam ovogodišnjih mjeseci prodano 61 posto ili 27.045 komada, dizelaša tek 35,5 posto odnosno 15.757, hibrida 2,4 posto odnosno 1056 te električnih vozila 0,2 posto ili 87 vozila.
Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: narod.hr/hina
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.