Učitelji i roditelji ljuti jer ministrica Divjak izbjegava sučeljavanja: Pročitajte pitanja na koje nismo čuli odgovor

blaženka divjak roditelji
Foto: Fah; fotomontaža: Narod.hr

Bilo bi lijepo da i ministrica gostuje u emisiji. Kao učiteljica mogu opisati kako izgleda nastava u ovim korona uvjetima. Imam grupu od 6 učenika 1.r i 1 učenice 3.r. U školu ulazimo od 7.40 i neki ostaju do 17 sati. U istoj učionici djeca uče, jedu i igraju se. Imamo pravo otići na dvorište 20 minuta kao jedna grupa da se ne mimoiđemo s drugom grupom. Wc su zajednički; 2 muška i 2 ženska. Djeca iz 4 grupe nemaju uvjete korištenja svog wc-a. Kad dođem doma još radim online s učenicima koji su kod kuće. Pitam ministricu jesu li to humani uvjeti za djecu, a i za nas učitelje?“, postavila je pitanje gledateljica Jasmina Bajna na Facebooku HRT-ove emisije Otvoreno koje je ostalo bez odgovora – jer Plenkovićeva ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak nije došla na HRT, već je umjesto dolaska u emisiju poslala svog savjetnika Marka Košičeka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Brojne su nepoznanice na koje roditelji, učenici i studenti, ali i škole i fakulteti traže odgovore – kojih nema.

> (VIDEO) Ravnatelj Jelenski: ‘Svi učenici nemaju iste uvjete za maturu – kako učiti ako vam potres sruši dom?’

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gledatelji su najviše komentirali da HNS-ova ministrica Blaženka Divjak nije u emisiji i istaknuli niz problema s kojima se djeca, roditelji i učitelji susreću.

Da ima što pametno za reći samoinicijativno bi došla, ali očito nema. Ovo nije greška redaktora emisije nego ministrice same. To što je nema dovoljno govori o smjeru hrvatskog obrazovanja generalno. HRT bi makar trebao anketirati i nastavnike i učenike osnovnih, srednjih i fakulteta”, komentirao je drugi gledatelj.

Ministricu ne zovete u emisiju ili se ne odaziva?“, zapitao je još jedan gledatelj, a drugi odgovorio: “boji se ...najneuspiješnija ministrica

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zasto nisu pozvali ministricu?

Od vaših gostiju nitko nije nadležan za bilo kakav odgovor!

“Ova školska godina je propali slučaj! Žao mi je najviše maturanata i 8 – ih razreda… Škola na daljinu – Bože pomozi! I zašto nije u emisiji gošća ministrica???

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“A što bi bila ?! Da se cereka ka luda i da sebe diže u nebesa ?! Bolje bez nje a i tema je suvišna. Svi znamo da je nastavna godina neregularna.”

“Nastavnu godinu je trebalo zavrsit 18.3 kad su donesene sve mjere!”

Vratiti ministricu na popravni.”

Ova je nastavna godina 100% totalno neregularna i kao takva svima treba pod jednakim kriterijima zaključiti završetak ove godine !!”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mišljenja sam, da ministrica Blaženka Divjak nužno mora preuzeti odgovornost za datu situaciju i političkom odlukom zaključiti ovu nastavnu godinu najkasnije početkom lipnja. Nužni ishodi koji eventualno ne bi bili ostvareni ugradili bi se u GIK sljedećeg godišta, a po potrebi dokinuli neki od nenastavnih dana. Sad je vrijeme, da se učenici odmore od cjelokupne situacije, škole saniraju, nastavnici kvalitetno pripreme za sljedeću školsku godinu, a ministrica Blaženka Divjak oprosti od Ministarstva znanosti i obrazovanja!”

“Nitko ništa ne govori o studentima koji završavaju treću godinu.
Što i kako će oni? Oni trebaju pisati diplomski rad. Kada će se odlučiti o njihovim rokovima?”

“Školsku godinu treba završiti odmah sada! Djeca, roditelji i učitelji su na rubu …. Psihički i mentalno iscrpljeni kao roboti na traci koji od jutra do mraka izvršavaju radne naloge…. Jedini ishod koji neće biti zaista ostvaren ni sada a na ovakav način vjerojatno ni dugoročno, je da su djeca, učenici i učitelji centar obrazovnog sustava, a obrazovanje stup države…. Politika sve poždere!”

“Sestra mi završava 4.razred opće gimnazije i nakon podosta izgubljenih živaca neizmjerno je sretna što NCVVO nije popustio suludim idejama ministrice Divjak oko ukidanja izbornih predmeta. Njen cilj je upisati Medicinski fakultet, a za njega se traže izborni predmeti iz biologije, fizike i kemije. Gledam ju kako se priprema za njih od 8. mjeseca prošle godine te su naši roditelji dali zadnje kune za skupe pripreme iz ta 3 predmeta kako bi lakše ostvarila svoj san. Kada je čula što je ministrica Divjak izjavila (provođenje samo obaveznih predmeta, ne spominjući izborne), svi u obitelji nismo mogli vjerovati da ministarstvo ne zanimaju stvarni životi i uloženi trud. Hvala ravnateljici NCVVO-a što njihov trud neće biti uzaludan jer su cijelo svoje vrijeme proveli pripremajući se za izborne predmete, a vrlo malo za obavezne (njen fakultet ih ne traži). Pripremljeni digitalni materijali U centru mature su pun pogodak i za ovogodišnje maturante, a i za sve koje tek čeka polaganje mature.”

Što će biti s učenicima koji su se plasirali na državno natjecanje? Očito je da nema ni volje ni želje da se natjecanja održe. Djeca su jako razočarana jer su se cijelu godinu spremala za to uz redovnu nastavu. Hoćete li im ikako vrednovati taj uspjeh? Kako će im se to bodovati za upis u srednju školu? Pitam kao profesorica, ali i kao mama učenika koji je trebao ići na dva državna natjecanja.”

“Kao majka maturanta na kraju svega je lijepo što je donesena odluka o micanju gradiva drugog polugodišta četvrtog razreda i oizbornomogučavanje izbornih predmete, iako ste to mogli puno prije reći, a ne da izgubimo svoje živce čekajući da nas premijer spasi. Zanimljivo je to što se ministarstvo hvali kako e-škola ide super, a u anketi od strane profesora je dobilo ocjenu 2,4 ako se ne varam. Pišem ovaj post jer se ministričini “stručnjaci” moraju dovesti u red i malo skulirati. Priuštili su nam ogromnu količinu stresa samo da bi se svaki dan hvalili svojim “uspjesima”. svima nam je teško, a ministrica i dalje kuri vatru pod nogama pokušavajući prebaciti odgovornost za njene gluposti na NCVVO. Da su oni donosili odluke vjerujem da bi sve bilo definirano još u ožujku. Oni koji polažu maturu kuže tko pomaže, a tko odmaže. Svaka čast ravnateljici Katavić što je stavila dobrobit maturanata i njihove buduće živote na prvo mjesto umjesto da je išla ministrici niz dlaku što bi većina napravila. Takvi stručnjaci nam trebaju.–”

Mladi gospodin Košiček nema iskustvo rada u školi. Ima li uopće položenu pedagošku skupinu predmeta!? Nije li rečeno da je primljen u MZO za područje znanosti, a NE odgoja i obrazovanja? Što on uopće može predlagati bez ikakva iskustva!? Zašto nema učitelja u studiju?”

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.