VL se ispričao Thompsonu zbog neistina u intervjuu s Dankom Derifaj

danka derifaj marko perković thompson večernji list
Foto: Marko Perković Thompson, Fah, Večernji list; fotomontaža: Narod.hr

Večernji list ispričao se u ponedjeljak jednom od najpopularnijih hrvatskih pjevača Marku Perkoviću Thompsonu zbog neistina u razgovoru s Dankom Derifaj.

> Slobodna Dalmacija objavila demanti svoje vijesti o Thompsonu

> Ekskluzivno: Ovi dokumenti dokazuju da Derifaj ne govori istinu o svojoj provali kod Thompsona

> RTL priznao da je Thompson vlasnik terase na koju je Derifaj provalila, pa onda opet promijenili priču

> Glorijin PR članak o Derifaj doživio fijasko: Pogledajte komentare čitatelja

> Društvene mreže ‘gore’ zbog postupka RTL-ove Danke Derifaj: Kako biste se osjećali da se radilo o vašem domu?

RTL i mnogi drugi mediji od sredine kolovoza 2021. nastoje na sve načine opravdati provalu novinarke Danke Derifaj na terasu obiteljskog stana Marka Perkovića Thompsona u Splitu, o čemu je Narod.hr pisao. Jedan od tih medija je i Večernji list koji je 21. veljače 2022. na stranici i na portalu Večernjeg lista objavio tekst autorice Mije Buve pod naslovom Danka Derifaj: “Dobila sam prijetnje jer sam radila svoj posao, ukazala sam kako zakoni ne vrijede jednako za sve“.

Odvjetnik Karačić: “Marko Perković Thompson nije prisvojio nikakve kvadrate”

Nakon objave tog teksta u uredništvo Večernjeg lista stigao je dopis Davorina Karačića, odvjetnika Marka Perkovića Thompsona, koji sukladno Zakonu o medijima i Zakonu o elektroničkim medijima traži ispravak navedenog članka. Njegov dopis prenosimo u cijelosti:

“Na vašem internetskom portalu www.vecernji.hr od dana 21. veljače 2022. godine objavljen je članak pod naslovom “Danka Derifaj: Dobila sam prijetnje jer sam radila svoj posao, ukazala sam kako zakoni ne vrijede jednako za sve” čiji autor je Mia Buva a u kojem članku su iznesene netočne informacije koje imaju klevetnički sadržaj odnosno u članku je navedeno:

Prošle je godine najviše pažnje privukla njezina reportaža o nelegalno prisvojenim kvadratima pjevača Marka Perkovića Thompsona

te je kroz pitanje Danki Derifaj također netočno navedeno:

Jednim prilogom ste stali na žulj i Marku Perkoviću Thompsonu otkrivši nelegalne kvadrate kaskadne zgrade na splitskom Žnjanu koje si je pjevač pripisao

Predmetni navodi su netočni. Naime, Marko Perković Thompson nije prisvojio nikakve kvadrate niti je to učinio na nelegalan način, kako to sporni tekst izričito tvrdi.

Naime, iz izvatka iz zemljišne knjige, zk.ul. br. 17230, k.o. Split za nekretninu koja se nalazi na zkč.br.44/2 površine 4162m2, vidljivo je kako je Marko Parković upisan kao suvlasnik predmetne nekretnine u dijelu 339/9551

Iz očitovanja Općinskog suda u Splitu Ureda predsjednika suda od 01. rujna 2021. proizlazi da su isprave na temelju kojih su izvršen upisi u zemljišnu knjigu glede predmetne nekretnine ispunjavale materijalne pretpostavke za upis u zemljišnu knjigu. Iz navedenoga proizlazi da je Marko Perković suvlasništvo predmetne nekretnine stekao na zakonom propisan način dakle pravnim poslom te da je na način predviđen zakonom uveden u posjed predmetne nekretnine. Iz navedenoga dakle proizlazi da ,,kvadrati” koje spominje sporni članak nisu ,,nelegalni” niti da je suvlasništvo na opisanom nekretninom Marko Perković stekao na nelegalan način. Slijedom svega navedenoga, a u skladu s čl. 40 st. 1 Zakona o medijima (NN 81/13), u svezi s čl. 41 st. 1, st.4 i čl. 42 Zakona o medijima, tražim da se na isti način i na istom mjestu, u prvom slijedećem izdanju objavi ovaj ispravak netočnih i neistinitih informacija uz ispriku mojoj stranci.

U Zagrebu, 23.02.2022.”, zaključuje odvjetnik Karačić u dopisu.

Isprika Večernjeg lista

Autorica teksta ispričava se zbog nenamjerne pogreške koja se dogodila u tekstu. Ni u jednom trenutku nije joj bila namjera objaviti pogrešnu informaciju s namjerom da našteti ugledu gospodina Perkovića. Sporni dio je maknut je odmah iz članka na portalu Vecernji.hr sukladno zahtjevu odvjetnika Karačića.”, navodi Večernji list.

> Thompsonov odvjetnik o upadu RTL-ove Derifaj na Thompsonovu terasu: ‘Došlo je do počinjenja kaznenog djela’

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.