(FOTO) Završila 12. kampanja inicijative 40 dana za život: Oko 3200 molitelja i volontera sudjelovalo u bdjenju pred bolnicama i domovima zdravlja

Foto: 40 dana za život

U nedjelju 3. studenog završila je 12. kampanja inicijative 40 dana za život. Održana je u rekordnom broju gradova – njih 33 na 35 mjesta bdjenja (jer se u Zagrebu i Splitu moli na dvije lokacije).

“Ova kampanja puna je blagoslova i plodova. Od samog otvorenja i predivnih Marijanskih procesija i koncerata na kojima je diljem Hrvatske sudjelovalo oko 2500 ljudi, preko radosnih bdjenja na 35 mjesta diljem domovine, pa do tribina na kojima je Inicijativa u suradnji s nakladnom kućom Verbum predstavila knjigu “Neplanirano”.”, rekao je Ante Čaljkušić, predsjednik Inicijative.

Kampanja “Za dijete više!” odjeknula je diljem Hrvatske, a slike radosnih obitelji s više djece razveselile su sve koji su ih vidjeli.

Organizatori znaju i za jedan spašen život tijekom ove kampanje, i to pred domom zdravlja u Zaprešiću, što je snažno svjedočanstvo jer je Zaprešić jedan od četiri nova grada uključena u ovu kampanju. Osim tog grada, tu su još i Poreč, Trogir i Vrbovec. Tri dana uoči početka jesenske kampanje, spašen je još jedan život!

Sudionika molitelja i volontera koji su sudjelovali u bdjenju pred bolnicama i domovima zdravlja bilo je 3200, a još puno više ljudi čulo je radosnu vijest o Inicijativi na promocijama knjige, procesijama, predstavljanjima Inicijative u župama.

Promocije nas čekaju u još barem 12 gradova. Od tih preostalih gradova, tri grada su u Srbiji: Subotica, Sombor i Novi Sad, a članovi Inicijative se posebno vesele što će i tamo donijeti radosnu vijest o tome kako Inicijativa mijenja lice svijeta.

Organizatori zahvaljuju svima na svemu što učinjenom za nerođene tijekom ove jeseni te pozivaju na ustrajnu molitvu i dalje.

“S velikom vjerom i nadom kako smrt nema zadnju riječ, zatvaramo bdjenja diljem Hrvatske do korizme, kada ćemo s čvrstom vjerom da će abortus prestati, ponovno stati na mjesta bdjenja i biti tu za sve one u potrebi.”, zaključila je Petra Milković, izvršna direktorica kampanje.

* Ovaj tekst sufinanciran je sredstvima Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija  

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr