(FOTO) 12. Grand PRix: Dalić proglašen komunikatorom godine, nagradili i bivšeg Plenkovićevog savjetnika za ‘doprinos struci’

Foto: fah

Izbornik hrvatske nogometne reprezentacije Zlatko Dalić proglašen je Komunikatorom 2018. godine, a nagrada mu je predana na svečanosti 12. Grand PRixa Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), na kojoj je ocijenjeno da je u Hrvatskoj lani najgora bila komunikacija saborskih zastupnika.

Najboljom agencijom na 12. Grand PRixu HUOJ-a, održanom u srijedu navečer, proglašen je Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri, a Krešimir Macan, bivši savjetnik premijera Andreja Plenkovića, primio je Grand PRix za “doprinos struci”.

Plenkovićev savjetnik predsjednik žirija koji je ‘antikomunikatora’ našao među biskupima, a ne među političarima

„Izbornik Zlatko Dalić komunicira iskreno i izravno. Svoju je momčad, ali i sve njezine navijače oduševio otvorenošću, odmjerenošću i odlučnošću. Izvrsno je komunicirao i u kriznim situacijama. Na putu do srebrnog odličja na Svjetskom nogometnom prvenstvu postao je izvrstan primjer zašto dobar lider treba biti i uspješan komunikator“, rekla je predsjednica žirija 12. Grand PRixa Maja Gradišar Perotić.

Primajući nagradu Dalić je istaknuo kako mu je komunikaciju vodila želja da bude dobar trener. To je za komunikaciju značilo da bude jednostavna, pouzdana i poštena.

Ova titula dodjeljuje se osobi ili skupini koja se ističe odličnom komunikacijom, no koja se njome ne bavi profesionalno. Omiljeni hrvatski izbornik titulu Komunikatora godine izborio je u žestokoj konkurenciji. Nadomak priznanja bili su Vojko V, Petar Stipetić, Igor Rudan i Tvrtko Barun, priopćio je HUOJ.

Je li Macan napao biskupa Košića jer je javno kritizirao Plenkovićevu politiku?

HUOJ pozvao saborske zastupnike da porade na kvaliteti komunikacije

Nasuprot njihove izvrsne komunikacije su zastupnici Hrvatskog sabora. Njihova komunikacija je ocijenjena kao najgora u Hrvatskoj prošle godine.

„U nedostatku kvalitetnijeg i prikladnijeg sadržaja, zastupnici svih političkih opcija posežu za neprimjerenom komunikacijom, ali i različitim performansima kojima je jedini cilj kratkoročno skretanje pozornosti na sebe i hvatanje djelića medijske pažnje. Među zastupnicima prevladava i evidentna želja za verbalnom dominacijom koja pojedincu brzo i jednostavno može donijeti satisfakciju, no istodobno dugoročno čini nepopravljivu štetu povjerenju u instituciju Hrvatskog sabora, političara te politike u cjelini“, kazala je Maja Gradišar Perotić te pozvala saborske zastupnike da porade na kvaliteti svoje komunikacije.

Plenkovićev savjetnik proglasio nastup Thompsona na zahtjev Vatrenih – ustaškim državnim udarom!

HUOJ smatra da im u tome može pomoći Krešimir Macan.

„Nekada jedan od pionira odnosa s javnošću u Hrvatskoj i utemeljitelj Manjgure, jedne od najstarijih domaćih agencija za odnose s javnošću, danas je jedan od najprepoznatljivijih komunikacijskih stručnjaka. Krešimir Macan veliki je obol dao razvoju struke u nekoliko područja – strateškoj, političkoj i kriznoj komunikaciji“, istaknula je predsjednica HUOJ-a Ana Tkalac Verčič.

U nekim kategorijama o pobjedniku odlučivale nijanse

Najboljom agencijom na ovogodišnjem Grand PRixu proglašen je Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri. Ta je agencija dobila najviše bodova žirija pri ocjenjivanju projekata koji su uši u završnicu izbora.

U deset kategorija natjecali su se tvorci trideset komunikacijskih projekata. Žiri priznaje da je imao težak posao jer su u nekim kategorijama o pobjedniku presuđivale nijanse.
„Odnosi s javnošću u Hrvatskoj idu naprijed. U većini područja drže korak sa svijetom, a u nekima vidimo i snažan zamah. Stvaraju se kvalitetne strategije, koriste se najnovije tehnologije, potiče se kreativnost, implementiraju se inovativna rješenja…“, kazala je Ana Tkalac Verčič.

Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti Republike Hrvatske osvojili su Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku s Danima medijske pismenosti te Hrvatska turistička zajednica s organizacijom sedmodnevnog posjeta fotoreportera Svjetskoga nogometnog prvenstva Yurija Corteza Hrvatskoj.

Grand PRix za odnose s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi dobile su Pragma komunikacije koje su za Gradski ured za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom Grada Zagreba osmislile i provele „Komunikacijsku platformu Najmudriji.hr“. Ista agencija briljirala je, kako se ističe, i u internoj komunikaciji. Grand PRix u toj kategoriji zaslužila je projektom „S Herojem vrijednosti do Glavne Njuške“, osmišljenim za Njuškalo.

Nakon što je Thompsonov nastup za Vatrene proglasio ustaškim državnim udarom Macan razriješen dužnosti Plenkovićevog savjetnika

Grand PRix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama primio je Madison Consulting koji je za Udrugu žena oboljelih i liječenih od raka Nismo same radio projekt „Nisi sama – ideš s nama“.

Agencija 404 pobijedila je u kategoriji Grand PRix za velika trgovačka društva zahvaljujući kampanji „Ponosni na dobar posao u Valamaru“ koju je radila za Valamar Rivieru.
Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja trgovačka društva primili su Vajt i Split parking koji su surađivali na projektu „Želiš li se mijenjati za mjesto?“

Nova TV pobijedila je u dvije kategorije. Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje osvojila je projektom „rastemoZAjedno“, a nagradu za digitalnu komunikaciju zahvaljujući „Transformaciji zabave: Tvoje lice zvuči poznato“.

Grand PRix za najbolju prilagodbu svjetske kampanje osvojio je Madison Consulting za tvrtku IKEA Hrvatska s projektom „Rodna ravnopravnost u IKEA Hrvatska: Ravnopravnost je bolja za sve“.

U kategoriji Grand PRix za komunikaciju događanja najbolja je bila Millenium promocija s komunikacijom humanitarne utrke Zagreb Advent Run 2018. za klijenta Run Croatia.

Odluku o dobitnicima donio je stručni žiri u sastavu: predsjednica Maja Gradišar Perotić, njezin zamjenik doc. dr. sc. Damir Jugo, te članovi Davor Denkovski, Ivona Devčić Ivičić, Sanja Gržetić, doc. dr. sc. Hrvoje Jakopović, Gabrijela Kasapović, Katarina Leko, Mladenka Majerić, Ankica Mamić, Kristina Mamić, Bojana Mandić, mr.sc. Davor Pavić, Maja Pekeč, Igor Vukasović.

Podsjetimo, petnaesteročlani “stručni žiri 11. Grand PRixa Hrvatske udruge za odnose s javnošću” (HUOJ) Šipak godine prošle godine dodijelilo je sisačkom biskupu Vladi Košiću. Tada je predsjednik žirija bio Krešimir Macan.

Po čemu je ‘antikomunikatorom’ godine ranije proglašen biskup Košić?

“Komunikatora i Antikomunikatora godine biramo kako bismo istaknuli dobre komunikacijske prakse, ali i kako bismo osobe koje tako ne komuniciraju potaknuli da porade na otvorenosti i konstruktivnosti svoje komunikacije. Ovogodišnji posao žiriju nije bio lak. U hrvatskom smo javnom prostoru skupili dosta primjera loše komunikacije. Neke su mane u odnosima s javnošću lošim komunikatorima zajedničke, a neke specifične. Većina ih nema otvorenu komunikaciju, a ne snalaze se ni s novim komunikacijskim alatima. Sisački biskup Vlado Košić za to je najbolji primjer”, ustvrdio je predsjednik žirija 11. Grand PRixa HUOJ-a Krešimir Macan, posebni savjetnik HDZ-ovog predsjednika Vlade Andreja Plenkovića.

Žiri s Macanom na čelu navodno je “utvrdio da je sisački biskup širio nesnošljivost, pa čak i mržnju, prema nekim političkim i društvenim skupinama”.

“Meni je jako zabavan ovaj izbor za antikomunikatora godine. Ima jedna udruga ovih koji rade u PR-u, naprave izbor za antikomunikatora. Ove godine je to biskup Vlado Košić, koji je inače vrlo jasan i razgovjetan, vrlo jasno komunicira, možemo slobodno reći da on nije antikomunikator. Možemo reći da je loš, da se ne slažemo s njim, ali to je priča o sadržaju, a ne formi poruke i komunikaciji. Ovako to ide – on se nama ne sviđa, on i njegova politička stajališta, odredimo ga za antokomunikatora godine, a onda se neki drugi kad govore protiv njega kažu ‘između ostalog izabran je za antikomunikatora godine’. Jedan balon se nadograđuje na drugi”, rekao je Nino Raspudić u emisiji Peti dan, komentirajući ovaj izbor.

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr/hina

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.