Plasman na Svjetsko prvenstvo u Rusiji: Vatreni u lovu na 52 milijuna kuna

Foto: fah

Osim velikog sportskog rezultata, plasman na svjetsko prvenstvo u Rusiji 2018. donio bi Hrvatskom nogometnom savezu (HNS) i veliku financijsku dobit.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Samo za plasman na World Cup Hrvatska bi zaradila osam milijuna dolara što je oko 52 milijuna kuna. Međunarodna nogometna organizacija (FIFA) će i svakom sudioniku SP-a nadoknaditi i troškove za pripreme u iznosu od 1,5 milijuna dolara.

Svaki novi korak dalje na World Cupu donosi i novu zaradu. Ispadanje u osmini finala donosi 12 milijuna dolara, poraz u četvrtfinalu16 milijuna dolara, četvrto mjesto 22 milijuna, treće mjesto 24, drugo mjesto 28, a svjetski prvak će zaraditi 38 milijuna dolara.

U odnosu na prošli SP u Brazilu, FIFA je povećala nagradni fond za svjetsko prvenstvo u Rusiji 2018. godine na 400 milijuna dolara što je porast od 12 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dodajmo kako je Njemačka na SP-u u Brazilu za prvo mjesto zaradila 35 milijuna dolara, dok će pobjednik World Cupa u Rusiji dobiti tri milijuna više.

NAGRADE ZA SP 2018.

1. mjesto – 38 milijuna dolara

Tekst se nastavlja ispod oglasa

2. mjesto – 28

3. mjesto – 24

4. mjesto – 22

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Četvrtfinale – 16

Osmina finala – 12

Skupina – 8

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.