Modna kuća Balenciaga pokušava se izvući bez posljedica nakon što su objavili užasne fotografije pedofilskog sadržaja koje prikazuju djecu i sadomazo rekvizite.
Na Instagramu Balenciage više nema nijedne fotografije, tamo je jedino izjava u kojoj kažu da su pogriješili, te da će učiti iz svojih pogrešaka. Tvrde da će uspostaviti drukčiji oblik kontrole nad svojim sadržajem, te da će ubuduće pomoći zaštititi djecu.
Također su naveli da su odlučili ne pokrenuti parnicu.
Je li kriv samo kreativni direktor?
Oni ne spominju nikakva imena, ali u javnosti se krivnja najviše svaljuje na Demnu Gvasalija, kreativnog direktora modne kuće Balenciaga.
> Licemjerni Hollywood: Liberalne elite – Hayek, Hadid, Kidman, Dua Lipa i Huppert šute o Balenciagi
> Seksualizacija djece u modnim reklamama: Je li dovoljno što se Balenciaga ispričala?
Demna Gvasalia rođen je u Gruziji, a prije nekoliko godina postao je poznat u modnoj industriji zbog svojih kreacija, koje su mnogima odbojne, a drugi su za njima poludjeli. Poznato je da je godine 2017. stupio u istospolnu vezu s francuskim glazbenikom i skladateljem Loïkom Gomezom i preselio se u Švicarsku kako bi se kreativno distancirao od francuske modne prijestolnice.
U svojim reklamnim kampanjama dosad je već promovirao LGBT zajednicu, te šokirao i drugim sadržajem.
Mnogi upozoravaju da je i dosad Balenciaga bila modna marka koju karakterizira okultizam, sotonizam, pedofilija…
Zgroženi obični ljudi pozivaju na bojkot njihovih proizvoda, dok u svijetu slavnih vlada znakovita šutnja oko skandala, jer su mnogi poznati, poput glumice Nicole Kidman, sudjelovali u njihovim reklamnim kampanjama i zasigurno su bili masno plaćeni.
Tvrdi da je to samo umjetnost
Kao jednog od krivaca navodi se i srpska umjetnica Marina Abramović. Naime, posljednjih dana mnogi korisnici je povezuju s kreativnim direktorom Balenciage Demnom Gvasalijem. M. Abramović je u prošlosti bila optuživana da promovira sotonizam i pedofiliju, a povod tim optužbama je bio rad iz 2007. godine u kojem umjetnica ‘polemizira’ s religioznom ikonografijom i gdje je prikazana poput mnogih renesansnih slika Marije s Isusom dok kažiprstom pokazuje na žensko spolovilo bebe. Na ovu kontroverznu temu podsjetila je i uznemirujuća kampanja Balenciage.
O spornoj kampanji, M. Abramović je rekla:
“Nisam sotonist, ja sam umjetnica. Moram otvoriti svoje srce. Stvarno želim pitati ljude: ‘Možete li prestati s ovim? Možete li me prestati gnjaviti? Zar ne vidite da je ovo samo umjetnost kojom se bavim 50 godina'”, tvrdi.
O Marini Abramović često se piše i u hrvatskim ultralijevim medijima. Uglavnom su to hvalospjevi njoj i njezinom konceptualnom i performerskom radu.
View this post on InstagramTekst se nastavlja ispod oglasa
Izvor: narod.hr