Koliko je bila želja predsjednika Hrvatske Franje Tuđmana da se u teško ratno vrijeme poveže prekinuta kopnena veza između sjeverne i južne Hrvatske svjedoči činjenica da je svega nekoliko dana nakon oslobođenja Novskog ždrila položen temeljac za novi Maslenički most. Taj događaj silno je ohrabrio Hrvate u vjeri da će njihova domovina jednog dana biti slobodna. Ubrzo je počela gradnja pontonskog mosta u Maslenici i obnova Zračne luke Zemunik. Ta dva objekta predsjednik Tuđman pustio je u promet već 18. srpnja 1993.
Za vrijeme izgradnje novog mosta, promet preko Novskog ždrila odvijao se preko pontonskog mosta, privremenog rješenja za povezivanje Dalmacije sa sjevernim priobaljem i kontinentalnom Hrvatskom. Građenje je vodila splitska tvrtka Konstruktor, dok je projekt izrađen na Građevinskom fakultetu u Zagrebu. Most je izniman po tomu što je prvi autocestovni betonski lučni most u Hrvatskoj velikog raspona.
Most je svečano pustio u promet tadašnji predsjednik Franjo Tuđman 8. travnja 1997.
Izvor: narod.hr
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.