Subota, 3 svibnja, 2025
17.7 C
Zagreb
Pratite nas:

4. veljače 2004. Facebook – kako je nastala ideja za društvenu mrežu?

Podijeli

Podijeli

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Riječ “facebook” prije je u SAD-u značila knjigu sa slikama i podacima o studentima koju su sveučilišni organi izdavali obično na početku nastavne godine, kako bi svojim studentima olakšali međusobno upoznavanje.

Na današnji je dan 2004. godine harvardski student Mark Zuckerberg pokrenuo web-stranicu thefacebook.com (kasnije je “the” izbačeno iz imena). Riječ “facebook” tada je u SAD-u značila knjigu sa slikama i podacima o studentima koju su sveučilišni organi izdavali obično na početku nastavne godine, kako bi svojim studentima olakšali međusobno upoznavanje.

Zuckerbergova namjera bila je napraviti on-line facebook za Harvard, jer je bio frustriran činjenicom da sveučilišni službenici već to nisu sami napravili. Njegova je stranica postala izrazito popularna na Harvardu – u prvih mjesec dana više od polovice studenata već je bilo učlanjeno na nju. Zato je Zuckerberg nakon dva mjeseca proširio koncept na Stanford, Columbiu i Yale, a kasnije i na ostala američka sveučilišta.

Kad je ideja dosegla nacionalnu razinu, Zuckerberg je napustio Harvard i počeo se baviti Facebookom kao pravim poslom. Napravio je verziju namijenjenu američkim srednjim školama, a kasnije je proširio koncept i na zaposlenike nekih kompanija. Konačno, u rujnu 2006. Facebook je postao dostupan svima starijima od 13 godina i s važećom e-mail adresom.

Godine 2008. Zuckerberg je postao najmlađim svjetskim dolarskim milijarderom.

 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr

Pročitaj više

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.

Pročitaj više

Frendica.hr

Glas naroda

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Povezani članci