Kako uživati u blagdanskom obilju i sačuvati vitku liniju?

Foto: GettyImages

Ako ove godine želite izbjeći posljedice neumjerenosti za blagdanskim stolom, dovoljno je unijeti male preinake u prehrani.

Uz puricu ili pečenje servirajte povrće

Neizostavni blagdanski objed i popularna je purica s mlincima. Meso puretine odličan je izvor visokovrijednih proteina, kaže Krstev Barać, a u usporedbi s crvenim mesom ima relativno skroman sadržaj zasićenih masti koje nepovoljno djeluju na zdravlje srca i krvnih žila. Puretina, sama po sebi, ne obiluje kalorijama, no njenu će kalorijsku vrijednost povećati razni prilozi, umaci, ali i nadjevi kojima se ona nerijetko puni. Tako primjerice omiljeni mlinci u masnoći u kojoj se purica pekla čine ukupan zbroj unesenih kalorija i masti znatno većim, pridonoseći kumuliranju masnog tkiva.

Stoga ove godine budite mudri i umjesto mlinaca uz puricu servirajte povrće. Brokula, cvjetača, mahune ili prokulice pripremljeni na pari ili na lešo upotpunit će obrok bez suvišnih kalorija.

Još savjeta pročitajte na Frendica.hr

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr