Europski izbori: 20 dana kampanje bez prigovora

Iako službena promidžba za predstojeće izbore za Europski parlament traje već dvadeseti dan, dakle bliži se polovici, Državno izborno povjerenstvo (DIP) nije zaprimilo ni jedan konkretan prigovor na kršenje izbornih pravila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bilo je nekih prigovora na strukturu biračkih odbora, no to je pitanje za političke stranke, ne za Povjerenstvo, kaže potpredsjednica DIP-a Zdravka Čufar Šarić.

U Povjerenstvu su zadovoljni što prigovora (još) nema, a imaju i objašnjenje za to – kampanja se, zapravo, još nije zahuktala, a izborni su takmaci, vjerojatno, svjesni da je dobro držati se pravila i dostignutih demokratskih standarda.

Osim toga, podsjećaju, i na lanjskim europskim izborima bilo je vrlo malo prigovora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ipak, Čufar Šarić ističe kako se o prigovorima može razgovarati tek kad prođe svih 47 promidžbenih dana.

Promidžba za izbore za Europski parlament službeno je počela 7. travnja, završava u ponoć, 23. svibnja. Subota, 24. i nedjelja, 25. svibnja do 19 sati vrijeme su izborne šutnje.

Izbori za Europski parlament održavaju se u nedjelju, 25. svibnja, a za 11 zastupničkih mjesta u Bruxellesu bori se 275 kandidata ‘raspoređenih’ na ukupno 25 lista – sedam koalicijskih i 18 samostalnih stranačkih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.