Problem je Tomašević a ne tramvaj

tramvaj
Foto: društvene mreže / snimke zaslona

Komentar čitatelja

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tomaševićev ‘skoro novi’ tramvaj odmah se pokvario, ZET tvrdi da je to normalno

Na forumu na kojem se okupljaju ljubitelji tračničkih vozila piše se o problemu sa zatvaranjem vrata i kretanjem, i da se to događalo i u remizi dok su ga isprobavali. Dakle manji tehnički problemčić, riješen po dolasku u spremište. Jedan zetovac je spomenuo primjer da npr. nije dovoljno samo zatvoriti vrata i krenuti ako je netko pritisnuo tipku za invalide. Nego najprije treba poništiti taj zahtjev pa tek onda može krenuti. Ima raznih caka. Njemački je to tramvaj iz 90-ih sa “protokolima” kakve mi ni danas nemamo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Inače tramvaj ko tramvaj odličan, tiši od naših, fino ubrzava i koči, i sigurno može dati još 10-20 godina na tračnicama. Za usporedbu češki tramvaji su na izdisaju a i nema se kompatibilnih rezervnih dijelova, Đuro Đaković serija 201 imali su probleme s pregrijavanjem nekih vodova i samozapaljenjem (valjda je to riješeno) pa ih nitko nije posebno kritizirao kad ih je par samozapaljeno, a sad su i oni nakon 50 godina na izdisaju… (doduše i oni bi mogli još kad bi domaće firme koje su ih radile napravile pošteni remont), ovaj njemački je bolji od naših 15-ak Končarevih visokopodnih a koji su rađeni par godina nakon ovih njemačkih… Sve u svemu, ne bi trebalo biti prevelikih razlika za brigu. Rabljeni tramvaji su rješenje da se premosti vrijeme do dolaska novih Končarevih koji vjerojatno ni novi neće biti udobni kao ovaj njemački. No to ćemo tek vidjeti.

Problem ovog tramvaja je Senf. Laže, mulja, namješta i veći je Titoist od Banditića koji je organizirao “Dane balkanske ljubavi”
Da je on ponizno rekao kako stvari stoje, oko tramvaja ne bi bilo nikakvog spora.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.