Tvrtka dm-drogerie markt najpoželjniji je poslodavac u Hrvatskoj već šestu godinu zaredom s 12,85 posto bodova, pokazalo je jedanaesto istraživanje portala MojPosao u kojem je sudjelovalo 13.500 ispitanika, prenosi HRT.
Na drugome mjestu nalazi se trgovački lanac Lidl s 2,77 posto bodova, a na trećem je mjestu Müller trgovina Zagreb s 2,54 boda. HT je na listi 20 najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj zauzeo četvrto mjesto s 1,82 posto, dok je na petom mjestu Ina s 1,77 posto bodova. Veći skok u odnosu na prošlu godinu zabilježila je Ikea Hrvatska koja je s 10. došla na šesto mjesto.
Između desetog i 20. mjesta i ove godine nalaze se tri banke – Zagrebačka banka koja je na 12. mjestu, PBZ na 17. te Erste&steiermärkische Bank na 18. mjestu. Ove godine se prvi put među 20 najatraktivnijih poslodavaca našla tvrtka Rimac Automobili.
Istraživanje je pokazalo da je najatraktivnija tvrtka za oba spola dm-drogerie markt, iako je žene (17,7 posto) preferiraju u odnosu na muškarce (6,5 posto). Muškarcima je na drugome mjestu Ina, a ženama Müller trgovina Zagreb.
Suprotno očekivanjima, visina plaće nije presudan faktor privlačnosti nekog poslodavca. Taj faktor atraktivnosti nalazi se tek na petome mjestu. Kao presudni čimbenik atraktivnosti petina ispitanika, njih 21 posto, izdvojila je sigurnost radnog mjesta. Na drugome mjestu nalaze se harmonični odnosi koje je 17 posto ispitanika ocijenilo kao presudan faktor. Prilika za napredak u struci presudan je faktor atraktivnosti za 15 posto ispitanika, a socijalna odgovornost poslodavca za njih 13 posto.
Najmanje je ispitanika kao presudni faktor atraktivnosti navelo priliku za hijerarhijsko napredovanje, njih svega 7 posto, a ni imidž u poslovnom svijetu nije se pokazao bitnim (9 posto).
Kako navode s portala MojPosao, istraživanje se temelji isključivo na percepciji ispitanika o samim tvrtkama i njihovu slobodnom izboru, odnosno u istraživanju nisu unaprijed ponuđeni nazivi tvrtki.