Popularni brendovi i božićne reklame koriste za LGBT propagandu

Foto: H&M

Prvi vjesnici da se Božić približava najčešće su božićne reklame koje se po medijima vrte još od početka studenog. Mnoge od njih urežu se u pamćenje zbog svoje glazbe ili slike. No, mnogima je i to još jedna prilika da promoviraju LGBT ideologiju, a to čine mnogi poznati brendovi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

H&M, švedska švedska multinacionalna tvrtka, poznata po fast fashion odjeći za žene, muškarce i djecu i ove godine je objavio reklamu u kojoj promovira LGBT. H&M koji u svojoj božićnoj reklami “želi da slavimo ljubav na sve moguće načine”. Cijela njihova božićna kolekcija i kampanja zove se “Praznici 2024.” Iako se veže uz Božić, H&M u svojoj kampanji zapravo ne promovira ništa što ima veze s najradosnijim kršćanskim blagdanom.

>Oglasila se i Erste banka: Evo što kažu o spotu kojim promiču ‘transrodnost’ i homoseksualni stil života

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U sklopu kampanje objavljen je video različnih ljudi, modela koji daju svoje mišljenje o tome što je ljubav i što ona predstavlja. Slike nam prikazuju trenutke nježnosti i ljubavi, a prevladavaju LGBT parovi.

>Adidas se pridružio woke ludilu: Muškarac reklamira ženski kupaći kostim

H&M je i ranije promovirao LGBT u svojim reklamama, a božićna reklama iz 2019. u kojoj se dva muškarca ljube tada je izazvala lavinu negativnih reakcija.

Poziv na bojkot u UK-u

U Ujedinjenom Kraljevstvu kontroverzu je izazvala reklama brenda za zdravlje i ljepotu Boots. Oni su u svojoj božićnoj reklami uključili “rodno neutralne” zamjenice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
>Američke tvrtke odustaju od DEI i LGBT programa: O čemu se radi?

U reklami Adjou Andoh, glumica iz serije Bridgerton, glumi kao ženu Djeda Mraza. Prikazano je kako ona izdaje naredbe dok on spava. Potom govori o djetetu koje čeka božićne darove s rodno neutralnim “oni”, a ne “on” ili “ona”. Osim toga, u radionici gospođi Claus pomažu niz LGBTQ i drag queen vilenjaci.

>U novoj reklami za Jaguar umjesto automobila homoseksualci i transvestiti

Upotreba ovog jezika dolazi nakon što je Boots obećao da će se “usredotočiti na prihvaćanje LGBTQ+ putem marketinga i brendova” i reći osoblju o “LGBTQ+ identitetima i inkluzivnom jeziku”, prenosi The Telegraph.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Desnica je pozvala na bojkot brenda.

Jedna od najpoznatijih takvih reklama je ona norveške državne pošte iz 2021. u kojoj je Djed Božićnjak – gej.

>Zbog reklame s ‘trans’ osobom poznata američka marka piva ‘Bud Light’ i dalje na gubitku

Reklama traje četiri minute i zove se ‘When Harry met Santa’ te se referira na poznatu romantičnu komediju ‘When Harry met Sally’. Prikazuje muškarca koji piše pismo Djedu Božićnjaku s porukom: “Sve što želim za Božić si ti”. Muškarac Djeda Božićnjaka čeka na Badnjak kod kuće, a na kraju se poljube.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.