Prvi vjesnici da se Božić približava najčešće su božićne reklame koje se po medijima vrte još od početka studenog. Mnoge od njih urežu se u pamćenje zbog svoje glazbe ili slike. No, mnogima je i to još jedna prilika da promoviraju LGBT ideologiju, a to čine mnogi poznati brendovi.
H&M, švedska švedska multinacionalna tvrtka, poznata po fast fashion odjeći za žene, muškarce i djecu i ove godine je objavio reklamu u kojoj promovira LGBT. H&M koji u svojoj božićnoj reklami “želi da slavimo ljubav na sve moguće načine”. Cijela njihova božićna kolekcija i kampanja zove se “Praznici 2024.” Iako se veže uz Božić, H&M u svojoj kampanji zapravo ne promovira ništa što ima veze s najradosnijim kršćanskim blagdanom.
U sklopu kampanje objavljen je video različnih ljudi, modela koji daju svoje mišljenje o tome što je ljubav i što ona predstavlja. Slike nam prikazuju trenutke nježnosti i ljubavi, a prevladavaju LGBT parovi.
>Adidas se pridružio woke ludilu: Muškarac reklamira ženski kupaći kostim
H&M je i ranije promovirao LGBT u svojim reklamama, a božićna reklama iz 2019. u kojoj se dva muškarca ljube tada je izazvala lavinu negativnih reakcija.
Poziv na bojkot u UK-u
U Ujedinjenom Kraljevstvu kontroverzu je izazvala reklama brenda za zdravlje i ljepotu Boots. Oni su u svojoj božićnoj reklami uključili “rodno neutralne” zamjenice.
>Američke tvrtke odustaju od DEI i LGBT programa: O čemu se radi?
U reklami Adjou Andoh, glumica iz serije Bridgerton, glumi kao ženu Djeda Mraza. Prikazano je kako ona izdaje naredbe dok on spava. Potom govori o djetetu koje čeka božićne darove s rodno neutralnim “oni”, a ne “on” ili “ona”. Osim toga, u radionici gospođi Claus pomažu niz LGBTQ i drag queen vilenjaci.
>U novoj reklami za Jaguar umjesto automobila homoseksualci i transvestiti
Upotreba ovog jezika dolazi nakon što je Boots obećao da će se “usredotočiti na prihvaćanje LGBTQ+ putem marketinga i brendova” i reći osoblju o “LGBTQ+ identitetima i inkluzivnom jeziku”, prenosi The Telegraph.
Desnica je pozvala na bojkot brenda.
Jedna od najpoznatijih takvih reklama je ona norveške državne pošte iz 2021. u kojoj je Djed Božićnjak – gej.
>Zbog reklame s ‘trans’ osobom poznata američka marka piva ‘Bud Light’ i dalje na gubitku
Reklama traje četiri minute i zove se ‘When Harry met Santa’ te se referira na poznatu romantičnu komediju ‘When Harry met Sally’. Prikazuje muškarca koji piše pismo Djedu Božićnjaku s porukom: “Sve što želim za Božić si ti”. Muškarac Djeda Božićnjaka čeka na Badnjak kod kuće, a na kraju se poljube.