Bivša pročelnica Jozić o Tomaševićevoj vlasti: Išli su reorganizaciju sustava koji ne poznaju

mirka jozić
Foto: Snimka zaslona

Ne znam jesam li u poziciji da ocjenjujem prvih 100 dana, štogod bih rekla moglo bi se krivo protumačiti. Mislim da je pogrešno što se odmah išlo u radikalne kadrovske promjene i što se išlo u reorganizaciju sustava koji još nije upoznat, u startu su napravljene neke greške i izgubilo vrijeme, rekla je u HRT-ovoj emisiji “Studio 4” Mirka Jozić, bivša pročelnica ureda za gospodarstvo grada Zagreba, danas samostalna poduzetnica, govoreći o prvih 100 dana vlasti Tomislava Tomaševića, čelnika ekstremno lijeve Možemo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

> Pročelnica Jozić: ‘Dugovi u zagrebačkom proračunu lako se riješe, ne bih radila dramu’

> Pročelnica Jozić: Tomašević sije strah

O spajanju ureda

 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uredu za gospodarstvo pripaja se ured za strategiju i ured za poljoprivredu, a Jozić poručuje kako “ne zna koji to Superman ili Superwoman može voditi jedan tako složen ured s obzirom na specifična znanja koja su potrebna za te različite vrste poslova.

– Ta ušteda od dvije pročelničke plaće, koja je mjesečno uz automobil i telefon oko 70.000-80.000 kuna, nije nikako vrijedna svih gubitaka koji bi mogli nastati zbog neimanja dovoljno vremena da se ti poslovi obave na vrijeme. Svaki posao je specifičan i mogle bi se gubiti desetine milijuna kuna na tome, poručila je.

> Zagreb jedini zaustavio trend pada novorođenih – zašto onda Tomašević ukida mjeru roditelj odgojitelj?!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

> Goluža: Mjeru roditelj-odgojitelj ukidaju jer je Grad Zagreb u financijskim problemima

O kadrovskim promjenama

 

Upitana kako gleda na kadrovske promjene, Jozić je rekla kako misli da su građanima bitne promjene u projektima, inicijativama i onome što direktno utječe na njihov život. Smatra kako im nije bitno tko vodi koji ured ili tvrtku, već su im bitni rezultati i ono što će vidjeti na terenu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

– Kada će dobiti vrtić, školu, kakve su ceste, javni prijevoz, kakve su cijene. Mislim da bi bilo dobro da su si dali priliku da vide kakve kadrove imaju, da vide kako rade, da upoznaju sustav pa onda kako ističu mandati ili ranije da se pojedini mijenjaju. Ovako to izgleda radikalno kao velika promjena, može doći velika postava ljudi bez iskustva. Iskustvo ljudi koji rade u Gradskoj upravi i komunalnim poduzećima nije zanemarivo, to je neprocjenjiva vrijednost, rekla je Jozić.

O odlasku s mjesta pročelnice

 

– Ja sam otišla u lipnju dobrovoljno, htjela sam u kolovozu, ali me gradonačelnik zamolio da odem odmah. Pristala sam, nisam htjela biti kočnica bilo kakvih novih inicijativa. Koliko vidim natječaj za Ured za gospodarstvo još nije raspisan, ne znam čemu ta žurba, malo smo nedosljedni, dodala je Jozić.

O smanjenju voznog parka

 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što se tiče smanjenja voznog parka, Jozić je rekla da bi radije postojeće automobile zamijenila električnima.

– Oni su jeftiniji u najmu, ja sam kao pročelnica vozila električni automobil. Mislim da si na takvim pozicijama ne možemo priuštiti šetnju po gradu i vožnju biciklom. Nismo imali službene automobile da u njima uživamo, nego da dok nas netko vozi telefoniramo i obavljamo cijeli niz stvari, pročitati e-mail, to je ono gdje štedimo vrijeme. Biciklizmom se bavimo u slobodno vrijeme, smatra Jozić.

Tomaševićeva vlast je ukinula savjetnička mjesta, poništila problematičnu javnu nabavu, ukinula suvišne troškove poput dekorativne rasvjete na mostu Mladosti. Ušteđeno je 400 milijuna kuna, ali to se navodno neće vidjeti jer moraju financijske obveze bivše uprave.

– Zaustaviti neki projekt nije ušteda, to je šteta. Javne nabave su transparentne, ne bi ih tako nazivala. Kad netko s pozicije moći, kao što je gradonačelnik Zagreba, govori, onda bi trebao dati neke argumente.

– Nema tu nikakvih kostura. Javni gradski prijevoz doveli smo na visoku razinu, imamo jako nisku cijenu. Ne možemo potrebu financiranja javnog gradskog prijevoza nazvati kosturom iz ormara. Od ove platforme i njihovog programa očekivalo bi se da ga poboljšaju, a ne da im smeta što treba izdvojiti 85 milijuna kuna za subvencioniranje gradskog prijevoza, rekla je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.