Tvrtka Rimac Automobili na Međunarodnom salonu automobila u Ženevi objavila je dobru vijest. Isporučili su švedskom Koenigseggu baterijski sustav koji pokreće najbrži serijski automobil na svijetu Koenigsegg Regeru. Nije poznata vrijednost posla. Taj je automobil pet puta lakši od svega što je dostupno na tržištu, piše Poslovni dnevnik.
“Regera kombinira naprednu Koenigseggovu tehnologiju motora s unutarnjim izgaranjem i inovativan električni pogonski sustav Rimac Automobila u savršenu harmoniju, u službi povećanja performansi, a savršen je primjer kako se tehnologijom mogu pomaknuti granice bez kompromisa u performansama”, objasnio je Mate Rimac, osnivač i direktor Rimac Automobila.
Inače, u Ženevi su Šveđani održali svjetsku premijeru Regere. Ona kombinacijom električnog i benzinskog motora razvija 1500 KS, 2000 Nm momenta i ubrzanje od 0 do 400 kmh za manje od 20 sekundi.
Ako se usporede sustavi kakve je tražio Koenigsegg Rimčev sustav teži 115 kilograma za razliku od standardnog baterijskog sustava s performansama koji teži pola zone. Fully Flooded Thermal Management System, koji je proizvela tvrtka Rimac automobili, sastoji se od baterijskih paketa od 9,27 kWh s više od 3000 zasebnih dijelova koji mogu isporučiti 4,35 kW energije po kilogramu.
“Ovo je suradnja dva Davida u borbi protiv Golijata današnje IT industrije”, zaključio je Christian von Koenigsegg, osnivač i direktor Koenigsegga.
Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: narod.hr/poslovni.hr
Photo: screenshot
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.