Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković rekao je u ponedjeljak da Hrvatska gradi Pelješki most na svojem teritoriju, da gradnjom tog mosta nisu ugrožena prava BiH čak naprotiv, kako je naglasio, “sigurnosno ćemo osloboditi Neum i spojiti svoj teritorij pa će od toga imati koristi obje zemlje“.
Ministar Butković je na zamolbu novinara da komentira izjavu člana predsjedništva BiH i predsjednika SDA Bakira Izetbegovića o izgradnji Pelješkog mostra i osiguravanju otvorenog prolaza morem, ponovio da Hrvatska gradi most na svojem teritoriju i da nisu ugrožena prava BiH. Rekao je kako je gledao emisiju u kojoj je Izetbegović jučer gostovao (Nedjeljom u 2).
Na novinarsko pitanje o facebook objavi Milijana Brkića, po kojoj bi volio da dođe vrijeme da HDZ i SDP argumentirano razgovaraju o budućnosti Hrvatske, Butković je rekao kako osobno razgovara sa svima, da je danas razgovarao s članovima različitih stranaka, sve za dobrobit Krka, te da treba razgovarati sa svima kad je u pitanju budućnost Hrvatske.
Oleg Butković izjavio je u ponedjeljak da “postoje prednosti za donošenje pozitive odluke u vezi s ukidanjem mostarine za Krčki most” te da će se one prije toga razmotriti.
U izjavi novinarima nakon sastanka o prometnoj i lučkoj infrastrukturi s krčkim načelnicima općina i gradonačelnicima te predstavnicima Primorsko-goranske županije, Butković je rekao da je tražio argumente budući da su otočani, i fizičke i pravne osobe na Krku, Lošinju, Cresu i drugim otocima po Zakonu o otocima oslobođeni od plaćanja mostarine.
“Te argumente ćemo razmotriti, kao i mogućnosti Autoceste Rijeke-Zagreb, i donijeti odgovarajuće odluke, kao što je to bilo i na tunelu Sv. Ilija”, rekao je.
Na novinarska pitanja nije odgovorio kad bi točno mogla biti donesena odluka o mostarini za Krčki most. “Ne bih licitirao, Sv. Ilija je dugo pripreman”, rekao je, dodajući kako to treba vidjeti i sa suradnicima, da je tu i Svjetska banka i cijeli cestarski dug i njegovo restrukturiranje.
Gradonačelnik Krka Darijo Vasilić rekao je kako na Krku očekuju da cesta D102 bude u punom profilu – s dvostrukim kolnikom od Krka do Krčkoga mosta. Istaknuo je da je 1980. Krčki most imao promet od milijun vozila na godinu, a sada ima četiri milijuna. Zarada je oko 50 milijuna kuna, ali se uvećava za subvenciju državnog proračuna za stanovnike i privredu koji ne plaćaju mostarinu, dodao je.
Zamjenik primorsko-goranskog župana Marko Boras Mandić rekao je da bi uklanjanje naplatnih kućica na Krčkome mostu moglo i povećati ukupne prihode jer će na otoke dolaziti više turista i izletnika. Krk nema alternativni prilaz pa da treba ili ukinuti naplatu ili uvesti naplatu i na drugim mostovima, Paškom, Dubrovačkom, istaknuo je.
Na sastanku je bilo riječi i o lučkoj infrastrukturi, a Butković je istaknuo da je raspisan i završen javni poziv za dodjelu nacionalnih financijskih sredstava za županijske lučke uprave, ukupno 60 milijuna kuna, da su prijave stigle i iz krčkih lokalnih jedinica te kako se nada da će ispuniti uvjete i dobiti financijska sredstva.
Tekst se nastavlja ispod oglasa Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: Hina/sv
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.