Dr. sc. Peternel: ‘Nova PR strategija – najpopularniji ministar angažiran promovirati Plenkovićevu predizbornu kampanju’

Foto: Fah (Fotomontaža: Narod.hr)

“Nova PR strategija press konferencija- najpopularniji ministar angažiran promovirati predizbornu kampanju premijera! Žao mi je Beroša jer ga uvlače. On je simpatični junak baš zato što je profesionalan , iskren i objektivan. Čim dozvoli uvuči se u lobiranje i navlačenje za bilo koga, čarolija će završiti jednako brzo kao sto se dogodila!”, napisao je dr. sc. Igor Peternel komentirajući izjavu ministra zdravstva koji je za nabavu zaštitne opreme pohvalio predsjednika Vlade Andreja Plenkovića.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njegovu objavu donosimo u cijelosti.

“Nosim vam dobre vijesti. Zahvaljujući osobnom kontaktu premijera Plenkovića s kineskim vrhom sletio je avion iz Šangaja i donio zaštitnu opremu!”
Nova pr strategija press konferencija- najpopularniji ministar angažiran promovirati predizbornu kampanju premijera! Žao mi je Beroša jer ga uvlače. On je simpatični junak baš zato što je profesionalan , iskren i objektivan. Čim dozvoli uvuči se u lobiranje i navlačenje za bilo koga, čarolija će završiti jednako brzo kao sto se dogodila!”, napisao je Peternel.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

* Mišljenja iznesena u komentarima osobna su mišljenja njihovih autora i ne odražavaju nužno stajališta uredništva portala Narod.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.