Grad Zagreb u listopadu uređuje nekoliko bitnih prometnica. Posljednje najavljeno je nastavak radova na Aveniji Gojka Šuška zbog čega se očekuju poteškoće u prometu, a građane se moli za strpljenje.
Poznato je da se Zagreb tijekom ljeta prazni zbog odlaska na godišnje odmore, odlaska studenata, a i turisti se više orijentiraju na more. Već u rujnu se sve vraća “u normalu” pa se stoga povećava i promet. No, Grad Zagreb je baš krajem rujna počeo s uređenjem nekoliko važnih prometnica.
Uređenje nekoliko bitnih prometnica
Od srijede 20. rujna istočnim kolnikom Avenije Gojka Šuška, na dijelu od ulaza u terminal BUS ZET-a do Ulice Rudolfa Kolaka, onemogućeno prometovanje. Ti radovi su nastavljeni danas i trebali bi trajati do 14. listopada. Do tada će na istočnim kolniku Avenije Gojka Šuška, na dijelu od Ulice Dubrava do ulaza u terminal BUS ZET-a, biti zauzet dio kolnika na navedenoj dionici, a promet će se odvijati po preostalom slobodnom dijelu. Građane se moli za strpljenje.
Možda će vas zanimati
Otkrivena videosnimka na kojoj Možemo zagovara prometni kaos ne bi li ljudi odustali od korištenja automobila
Videosnimka je intrigantna zato što otkriva da je tu online edukaciju vodio Tomislav Nakić-Alfirević koji uopće nije prometne struke.
Osim toga radovi traju još i na dijelu od Boškovićeve do Ulice P. Hatza te se prometuje obilaznim pravcem. Za sav promet zatvoren je i dio Avenije Većeslava Holjevca, od Islandske do Nežićeve ulice, koja je inače veoma prometna. Radovi se predviđaju do 21. listopada.
Na Aleji Bologne, iznad pothodnika Stenjevec, radovi traju još od srpnja. Privremena regulacija prometa produljena je do 13. listopada, a za vrijeme koje se zauzima dio kolnika, dok se promet odvija po preostalom slobodnom dijelu.
>Nesposobni Tomašević stvara gužve u gradu: Prometni stručnjaci zgroženi regulacijom prometa
Treba podsjetiti da se gradska vlast u svom mandatu obvezala na proširenje pješačkih i biciklističkih zona. U Provedbenom programu Grada Zagreba za razdoblje od 2021. do 2025. navodi se, između ostalog, da “strateški cilj za razvoj gradskog i prigradskog prometa na području Grada Zagreba i njegova šireg okruženja, u velikom se dijelu odnosi na poticanje biciklističkog prometovanja, na izgradnju biciklističke infrastrukture te na osiguravanje urbanih prostora za građane bez automobilskog prometa, ponajprije proširenjem pješačke zone i sagledavanjem mogućnosti za uvođenja novih”.
>Marušić: Za prometne probleme u Zagrebu kriva je gradska vlast
Također u Programu navode kako je ulična gradska prometna mreža nedovoljno propusna tijekom vršnog opterećenja, da parkirališta iz središta grada potiču na korištenje automobila i smanjuju pješački i biciklistički prostor, da nema dovoljno mostova, uređenih i sigurnih pješačko-biciklističkih prijelaza. Promet osobnih automobila, kojim se veliki broj građana koristi i često se stvaraju gužve, se ne spominje. Umjesto toga, Grad Zagreb velike prometnice uređuje kada se Zagreb ponovno puni i stvara se još veći prometni nered.
Tekst se nastavlja ispod oglasaIzvor: narod.hr
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.