Kandidat Ivo Josipović u kampanji za predsjedničke izbore ukupno je potrošio 7 milijuna i 986 tisuća kuna, izvijestila je u srijedu šefica njegove kampanje Tamara Obradović Mazal.
Fnancijsko izvješće, sukladno pravilima, u utorak je predano Državnom izbornom povjerenstvu.
“Državno izborno povjerenstvo izvijestili smo o iznosu potrošenom u kampanji, a radi se o 7 milijuna i 986 tisuća kuna. Od tog iznosa primljene donacije, ponajprije u novcu te u robi i uslugama čine 3 milijuna i 200 tisuća kuna, dok preostali iznos čine vlastita sredstva odnosno sredstava političkih stranaka”, rekla je Obradović Mazal.
Dodala je da financijsko izvješće sadrži svoju prihodovnu stranu, trošak prema dobavljačima, promidžbeni dio koji se odnosi na zakup medija pa je time, dodala je, ispunjena i ta obveza vezana uz kampanju.
Izabrana predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović izvijestila je u utorak da je ukupno u kampanji za predsjedničke izbore potrošila 8 milijuna i 130 tisuća kuna, od čega su donacije iznosile 4 milijuna i 600 tisuća kuna, a ostatak troškova financirao je HDZ.
Tekst se nastavlja ispod oglasa